Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

keuzes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: keuzes

Oorspronkelijk geplaatst door neil.d Bekijk bericht
    slechte ervaring met de 5D?
    De 5D MK II is een super camera...
    net zoals de top modellen van nikon...

wat mijnheer geert007 bezielt weet ik niet maar doet niks anders dan canon afbreken en
    het forum met onrust bezaaien , ruzie stoken en de verzeker......
    nou ja verdere uitleg is niet nodig ....
    hij kan in ieder geval niet met een goei toestel werken , das wel duidelijk ..

als mijnheer 007 zijn attitude niet veranderd moet de leiding van BD er maar iets aan doen..

BD komt in een zeer slecht daglicht met zulke mensen....

Vriendelijke groeten van één van de duizenden tevreden 5D MK II gebruikers..

Peter
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert007 Bekijk bericht
      Yeps.Hij is gratis weg met een ganse boel waar niemand intresse in heeft.
      Hij stond gratis buiten op een parking.

Morgen aangfite diefstal doen bij politie en verzekering van die laatste incasseren en nieuw Nikon spul kopen .
      Het zal al zeker de D300s van Nikon worden en een F2.8 lensje en een flits die ik zaterdag ga kunnen gebruiken .
      man , jij leeft wel echt in een ziekelijke fantasiewereld hoor
      geert007
      grts Peter
      BD1754BE / Body & glass

Comment

Ik kreeg al schrik met de reactie op de 5DMK2 daar ik deze waarschijnlijk ga kopen om samen met de 7D te gebruiken .Slecht lees je hier normaal niet van de 5DMK2 .De foto's van de 7D op iso 1600 zijn best nog goed .Deze week nog op iso 6400 geeft mooie foto's ( de ruis heeft toch ook iets in deze tijd dat er sneeuw kan vallen .
        ps de 1DMKIV zegt me ook wel iets maar is me toch iets te ver voor hobby.

Comment

waaw al die reacties
          heb je topic niet gezien anders had je zeker reactie gehad hoor...
          grts Peter
          BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
            Ik kreeg al schrik met de reactie op de 5DMK2 daar ik deze waarschijnlijk ga kopen om samen met de 7D te gebruiken .Slecht lees je hier normaal niet van de 5DMK2 .De foto's van de 7D op iso 1600 zijn best nog goed .Deze week nog op iso 6400 geeft mooie foto's ( de ruis heeft toch ook iets in deze tijd dat er sneeuw kan vallen .
            ps de 1DMKIV zegt me ook wel iets maar is me toch iets te ver voor hobby.
            ik heb foto's met iso 3200 waar nog niemand commentaar op gegeven heeft ivm beeldruis..
            het enige minpuntje is de focus waar je mee moet leren werken , maar als je het onder de knie hebt geeft dit geen belemmering meer ...
            en ja , er zijn wel toestellen waarbij dit vlotter kan , maar het mag geen reden zijn om dat toestel af te breken ... zeeeeer onterecht ....
            grts Peter
            BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert007 Bekijk bericht
              Yeps de D300s voelt aan als een juiste keuze .
              Wil je ontevreden zijn over je foto's koop een 5D Mark II die tip geef ik je .Zijn AF is ongelofelijk traag en zijn kwaliteit is ronduit slecht.
              Zijn hoge ISO prestaties zoals ze zeggen wel ik zeg je eerlijk vanaf ISO1600 heb je al prijs van ruis.Andere zullen het ontkennen maar ik niet dus .
              ziekelijk gestoord
              grts Peter
              BD1754BE / Body & glass

Comment

alvast zeer bedankt voor de reacties ik had m'n gedachten wat op de 1d gezet maarja hij kost nu eenmaal veel geld en meschien meer een toestel voor echte profs wat ik zeker nog niet ben, ik wil gewoon geen miskoop meer doen ik had vroeger een 500D en heb hem enkel verkocht voor de snelheid en omdat hij niet goed in m'n hand lag voor mij iets te klein.
                de 50d dan weer veel ruis... dus ja de goeie keuze maken is moeilijk
                ik fotografeer zeer graag vogels en nu het snel donker word word het wat moeilijker voor de 50d om nog aan wat snelheid te geraken vb: nu velduilen die gaan jagen bij valavond...
                ik weet ook dat gewoon het duurste toestel kopen ook geen oplossing is want als je er dan niet goed mee overweg kan dan zijn we weer even ver
                Canon. http://www.500px.com/nds

Comment

buiten de ruis geen slecht woord over de 50D op BD live met m'n 50D + 85mm1.8 ongelofelijk scherpe beelden geschoten met flits dan
                  (toen nog de ingebouwde flits dus daar ook wat beperkingen tegengekomen en nu reeds een externe flits aangekocht) al doende dus...

Comment

Hoi,

ziekelijk inderdaad als iemand die nou net toevallig als een van de weinigen niet kan fotograferen met de 5D2, deze gaat afkraken als zijnde een heel slecht toestel.
                    Je moet gewoon erg goed kunnen fotograferen met zo'n 5d2, dat hebben al meer mensen gezegd. Maar goed, gelukkig zitten we hier op een forum die dwars door zulke leeglopers heenkijkt.

Zo, ik ben mijn gif kwijt.
                    Met vr. groet
                    Paul

Comment

alvast zeer bedankt voor de reacties ik had m'n gedachten wat op de 1d gezet maarja hij kost nu eenmaal veel geld en meschien meer een toestel voor echte profs wat ik zeker nog niet ben, ik wil gewoon geen miskoop meer doen ik had vroeger een 500D en heb hem enkel verkocht voor de snelheid en omdat hij niet goed in m'n hand lag voor mij iets te klein.
                      de 50d dan weer veel ruis... dus ja de goeie keuze maken is moeilijk
                      ik fotografeer zeer graag vogels en nu het snel donker word word het wat moeilijker voor de 50d om nog aan wat snelheid te geraken vb: nu velduilen die gaan jagen bij valavond...
                      ik weet ook dat gewoon het duurste toestel kopen ook geen oplossing is want als je er dan niet goed mee overweg kan dan zijn we weer even ver
                      in dat geval zou ik opteren voor de 7D als je voor Canon kiest...
                      over Nikon en andere merken kan ik je jammer genoeg geen raad geven...
                      sommigen denken dat wel te kunnen...
                      zoals ik hier al eerder gezegd heb heeft een vriend van me beide merken en de ene keer zie hem met de Nikon en de andere keer met Canon .. zijn resultaten zijn hetzelfde , hij maakt foto's zoals hij ze ziet alvorens geklikt te hebben, eender welk toestel..
                      grts Peter
                      BD1754BE / Body & glass

Comment

Die 1D komt er vroeger of later toch maar meschien zou het idd beter zijn de 7D als tussen stap te nemen en nog wat meer ervaring op te doen alhoewel wanneer heeft men dan genoeg ervaring hé .
                        heb me in december ingeschreven voor een workshop studiofotografie bij henk vancauwenberge ik dacht dat i met canon 1D(s) mk 3 of 4 fotografeerde meschien ook nog eens zijn mening vragen

Alvast bedankt voor de reacties

Mvg Neil

Comment

meschien ook nog eens zijn mening vragen

Alvast bedankt voor de reacties

Mvg Neil
                          zeker doen ..
                          en de 7D is zeker geen slecht toestel en als je ook vogels wilt fotograferen ben je in het
                          voordeel vanwege de cropsensor , en zeker als je fullframe objectieven gebruikt..
                          grts Peter
                          BD1754BE / Body & glass

Comment

Working...
                          X