<font face="Verdana"></font id="Verdana">Hoi allen , ik ben op zoek naar een Canon 10D en op E-bay kom ik regelmatig zo'n camera's tegen , deze worden meestal vanuit Amerika of Canada verkocht aan een prijs die meestal veel lager is dan bij ons , heeft iemand hier al ervaring mee gehad en is het aan te raden een camera op die manier aan te schaffen of niet , graag jullie reactie , groeten , Fab
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon 10D kopen op E-bay veilig
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
yo Fabke,
lang geleden. 'k zou je het niet aanraden om ginter een 10D aan te schaffen (oa. i.v.m. garanties)... één van de goedkopere adressen die je hier veel zal tegen komen is van top-foto uit Düren: 10D http://www.top-foto.de/index.php?art...0e383d36db8aca
TOM| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist
-
Probleem met die aankopen van ginder is dat je nooit zeker weet welke kosten er nog bijkomen (douane etc.). Veel hangt af van de arbeidsijver van de douanebeambten. En dan heb je inderdaad nog de garantie...
Comment
-
Als er vanuit Amerika,Canada,Indonesie,Italie,Spanje of Roumenie gevraagd wordt om geld te storten via Western Union of Moneygram kan je er voor 99,9% zeker van zijn dat je het geld kwijt bent en er niets voor in de plaats krijgt.(hoogstens een doos met een baksteen)
Comment
-
Douane? Waar zitten die dan tegenwoordig in de EU?This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album
Comment
-
-
Sorry : effe de reacties van tobrin & cooma door elkaar gehaald --> douane bij aankopen in Duitsland. Dat bedoelde ik eigenlijk. Nu ja, niet elk moment kan een helder zijn héThis reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
Comment
-
niet doen, heb dit ook overwogen maar toch maar de 'veilige' topfoto uit duren. goeie service, alhoewel levering ook soms tijdje kan duren indien niet in stock, maar je bent dan tenminste zeker van service ookGear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8
Comment
-
Ook ik heb e-bay overwogen en heb zelfs geboden op zo'n item. Op een zeker moment kreeg ik een bericht van EBay zelf met de mededeling dat ze het item van hun site hadden verwijderd omdat ze voldoende aanleiding hadden om te vermoeden dat er sprake was van oplichterij.
Ben er wel van geschrokken en heb toen de Canon 10D maar in duitsland besteld.
Comment
-
ik raad af van zo iets duur via e-bay te kopen, zeker als je nog eerst moet overschrijven. Vergeet ook niet dat:
1. Er vezendkosten zijn
2. Er duane kosten zijn
3. Garantie in America over hety algemeen niet toepasbaar is in Belgie, en trouwens is garantie ginder appart te betalen.
Ik raad 2 winkels aan als je een goede prijs wenst voor zo'n toestel:
In Belgie: Memory Perfect (www.sdcard.be)
In Duitsland: Topfoto (www.topfoto-online.de)
Je kan in beide winkels het toestel ook eens uitproberen en zien voor je het koopt, welke toch belangerijk is...
Veel geluk met je aankoop...
Canon met glas...
Comment
-
-
En waar moet je naartoe voor de service op sdcard? Ik vind daar geen enkel adres enkel :
Memory Perfect
3140 Keerbergen - Belgium
Tel.: + 32 15 64 00 04
Fax: + 32 15 64 00 05
Zij hebben trouwens 3 sites met een andere benaming, doch met dezelfde inhoud in drie talen...This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
Comment
-
Originally posted by FireFox
En waar moet je naartoe voor de service op sdcard? Ik vind daar geen enkel adres enkel :
Memory Perfect
Zanstraat 36
3140 Keerbergen - Belgium
Tel.: + 32 15 64 00 04
Fax: + 32 15 64 00 05
Zij hebben trouwens 3 sites met een andere benaming, doch met dezelfde inhoud in drie talen...
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Comment
Comment