Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D50 , flitser kapot ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nikon D50 , flitser kapot ?

Oorspronkelijk geplaatst door VasLegas Bekijk bericht
    Niemand die me goede hoop kan geven op een goedkope herstelling van de interne flits zelf? gewoon het lampje vervangen ofzo gaat niet zeker? (heb nooit eerder een spiegelreflex gehad dus..)

grtz!
    iemand ?
    ben naar Grobet aan de groenplaats in Antwerpen geweest en daar zeiden ze dat dit 100-200 € gaat kosten... de verkoper van wie ik de camera heb zegt dat dit niet kan, wat is er nu juist ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VasLegas Bekijk bericht
      iemand ?
      ben naar Grobet aan de groenplaats in Antwerpen geweest en daar zeiden ze dat dit 100-200 € gaat kosten... de verkoper van wie ik de camera heb zegt dat dit niet kan, wat is er nu juist ?
      dan bel je toch nog even naar Nikon. Je krijgt meteen antwoord wat het kost (in Nederland in ieder geval)
      Maar de prijs verbaast me niet hoor.
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
        dan bel je toch nog even naar Nikon. Je krijgt meteen antwoord wat het kost (in Nederland in ieder geval).
        Ik heb bij Nikon Nl nog nooit een telefonische prijsopgave gehad, zelfs niet van een zeer éénduidige schade.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Ik heb bij Nikon Nl nog nooit een telefonische prijsopgave gehad, zelfs niet van een zeer éénduidige schade.
          In ieder geval wel een prijsindicatie, twee geleden gebeld wat het kost om een cardreader van een D70 te vervangen, kostte op zijn best 120 ex btw.
          Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
          Our English website: www.kaichitravel.com
          Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Working...
          X