Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamrac Velocity 7 of 9

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by rvhoutert
    Originally posted by Wunjo
    Ik heb die tas ook, maar ondervond wel problemen met de combinatie van de 10D, 28-135, 50-500, 420 EX.
    Dit gaat er juist in (zonder zonnekap) en de 28-135 gemonteerd op de 10D.
    Maar dat was echt proppen...
    Heb nu een tas die een slagje groter is
    Je hebt nu dus de Velocity 9? Kun je die dan nog zo makkelijk naar voren schuiven?
    Heb nu de Lowepro Photo Trekker.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Ik denk dat ik binnenkort eens naar kamera express rijdt om een sjieke tas uit te kiezen. Kan ik alles eerst passen voordat ik me er eentje koop.

Edit: quote weggehaald

Comment

Originally posted by rvhoutert
        Heb nu een tas die een slagje groter is
        ...
        Je hebt nu dus de Velocity 9? Kun je die dan nog zo makkelijk naar voren schuiven?
        Wunjo bedoelde het lichtjes cynisch vrees ik ... de fototas die hij nu op z'n rug meezeult, daar krijgt de gemiddelde bergbeklimmer een voedselvoorraad voor 3 maanden in denk ik!!

Comment

Originally posted by Tony smeT

Wunjo bedoelde het lichtjes cynisch vrees ik ... de fototas die hij nu op z'n rug meezeult, daar krijgt de gemiddelde bergbeklimmer een voedselvoorraad voor 3 maanden in denk ik!!
          Dat had ik inmiddels wel begrepen
          In het gehucht waar ik woon, kan ik ook een foto-rugzak kopen, maar dan moet het op bestelling.
          Dus een keertje naar een zaak met een grote voorraad rijden. Heeft Bartok in Hasselt nog tassen? Op hun website kan ik ze namelijk niet vinden.

Comment

Ik heb net een mailtje van de invoerder gekregen, de Velocity 9 is pas vanaf deze week op de Belgische markt verkrijgbaar, ze verwachten hem zelf maar op voorraad vanaf morgen, vandaar dus dat deze nog nergens te vinden was...
            Mark (300D)

Comment

Anders de Lowepro Trim Trekker nemen. Heb ik ook. Is een top-loader, met onderaan een apart kompartiment (handig schuifsysteem) voor je telelens. En mijn 300D mét 28-135 kan er héél gemakkelijk in (zelfs nog plaats over; de lens mocht nog langer zijn), samen met kitlens, batterijlader, raincape, ... kortom; alles wat ik erin wou.
              http://www.theafricabug.com

Comment

Ik ken dat model, maar het valt een ietsiepietsie buiten mijn budget Zo groot moet hij trouwens niet zijn voor mij.
                Ik heb een schoudertas waar alles in kan en zoek bijkomend een rugzak voor wandeltochten e.d., en mijn oog was op die Velocity gevallen...
                Mark (300D)

Comment

Originally posted by Cyrox
                  Ik ken dat model, maar het valt een ietsiepietsie buiten mijn budget Zo groot moet hij trouwens niet zijn voor mij.
                  Ik heb een schoudertas waar alles in kan en zoek bijkomend een rugzak voor wandeltochten e.d., en mijn oog was op die Velocity gevallen...
                  Ik betaalde 145€ bij De Greef in Edegem. Maar bij SA Adventure stond hij 209€... goed zoeken dus.

De Greef doet wonderen als je "BD" in de mond neemt.
                  http://www.theafricabug.com

Comment

Ik ben op zoek naar een zak (rug- of heup-) waarin ik mijn 10D, 28-135 IS en 50 1.8 kwijt kan. Meer niet. Het is wel de bedoeling dat ik er makkelijk mee kan fietsen en wandelen én (zeer belangrijk), dat ik de rugzak niet af hoef te nemen om overal aan te kunnen. Heb ik dan de Velocity nodig? Is de 7 groot genoeg? Of heb ik voldoende aan een heupzak? Welke? Waar vind ik die dingen? Bij de fotozaak of bij de outdoorshop? Graag enkele links aub.
                    Jan
                    mijn fotosite

Comment

hallo
                      ik had de velocity 7 gekocht toen ik nog een canon g3 had ,2 weken later had ik een 10 d met 2 lenzen en het was proppen om alles erin te krijgen en heb hem aan BD tony smet verkocht ,ik heb me dat eigenlijk dadelijk beklaagd
                      want als ik maar 1 lens meeneem is het een plezier om te dragen
                      had verleden maand een nieuwe besteld bij tuyttens oostende(kwam gisteren toe maar wel in het verkeerde kleur (begin stilaan de schijt te krijgen aan tuyttens)mag nu nog eens een maand wachten
                      t is supergemakkelijk die tas
                      groetjes christoph

Comment

Dankjewel voor de info pierewiet!
                        Wat betaal je die spullen nu nieuw bij Tuytens in Oostende? Zijn er volgens jou winkels in Oost-Vlaanderen (tussen Antwerpen en Gent) waar ik hem zou kunnen kopen?
                        Is er kans er eentje 2de hands te kopen?
                        Jan
                        mijn fotosite

Comment

bij tuyttens kost ie 76 euro ,je moet hem wel bestellen en laat zeker het kleur op je bestelbon schrijven, ge hebt nog tuyttens in brugge ook ,van andere winkels heb ik geen weet ,sorry

Comment

Working...
                          X