Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamrac Velocity 7 of 9

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tamrac Velocity 7 of 9

Heeft er iemand ervaring met deze backpacks, zijn ze echt zo handig in gebruik ? (voor degenen die dit niet kennen, het zijn backbacks die je snel vanop je rug naar voor kunt brengen en je dus niet hoeft af te nemen om je toestel te nemen of op te bergen - het beste van de twee werelden wordt beweerd).
    Is de 7 groot genoeg voor een body met gemonteerde 70-200 ?
    Mark (300D)

Ik heb voor m'n S602z + batterypacks + breedhoek- en tele-voorzetlenzen zo'n Tamrac Velocity 7 en da is gewoon superhandig.
    Maar 'k heb die overgekocht van BD'er Pierewiet (Canon 10D) omdat die te klein was voor z'n toestel + 2 lenzen als ik me niet vergis
    Dus of dat voor je 300D goed gaat zijn weet ik niet !?

Als je in de buurt van Blankenberge bent moet je anders maar eens komen passen

Comment

Ik heb de Velocity 7 met mijn camera, al mijn lenzen, flitser en laadapparaat en gsm erin. Bevalt prima.

kruimeltje
      10D | 28-135 IS | 50 mm f 1.8 II | 17-40 L | 550 EX | Archos Gmini 220

Zoals het muisje thuis klikt, klikt het nergens!

Comment

En hoe zit het met het gebruiksgemak ? Is dat effectief zo praktisch als het er uit ziet ?
        Mark (300D)

Comment

Ik vind van wel!
          Je moet die tas nooit van je schouders halen eigenlijk, gewoon een beetje verdraaien, lenzen/batterijen wisselen en terug op je rug draaien

Comment

thx !!
            Mark (300D)

Comment

Originally posted by Cyrox
              En hoe zit het met het gebruiksgemak ? Is dat effectief zo praktisch als het er uit ziet ?
              Ja, ik vind de tas praktisch in gebruik. Omdat de tas niet echt op een camertas lijkt, maar meer een een kleine rugzak, is het theoretisch ook safer om er je spullen in op te bergen. Desgewenst kan de tas met drie kliksluitingen worden afgesloten, waardoor je spullen er niet gemakkelij worden uitgegrist. Verder kun je nog een heupband omdoen. Safety first met al die dure spullen bij je! Sinds ik een tulp zonnekap op mijn zoomlens heb (omgekeerd op de lens) gaat de camera met lens er iets lastiger in en uit; dat moet ik wel zeggen. Het gaat 'redelijk', maar niet meer zo soepel als voordien. Voor je tas koopt zou ik me er wel van vergewissen dat je spullen er effectief in passen. In de zeven kun je zeker géén twee zooms kwijt van het caliber 28-135 e.d. De tas is zeer degelijk afgewerkt. Aan alle merk je dat het kwaliteit is. Dat mag ook wel: de prijs is navenant.

groet kruimeltje

Comment

Heeft iemand ervaring met de velocity 9?
                Die is nog een aantal centimeters groter, maar kun je die dan nog zo makkelijk naar voren schuiven?

Comment

Klinkt allemaal zeer interessant. Ik ben ook op zoek naar zoiets, vermits ik veel met de fiets op stap ga. Hoe werkt zoiets, waar kan je't vinden en wat kost het?
                  Danke!
                  Jan
                  mijn fotosite

Comment

Info over de Tamrac modellen op: http://www.tamrac.com/welcome.htm

De Velocity modellen vind je onder der link http://www.tamrac.com/g_convertible.htm

Info over importeurs in Benelux vind je onder 'Find a Dealer'

Groet kruimeltje

Comment

Mijn fotograaf komt me net te vertellen dat dit model in België moeilijk te vinden is, de importeur zou gestopt zijn met de invoer ervan...dan maar Duitsland !
                      Mark (300D)

Comment

Ik heb die tas ook, maar ondervond wel problemen met de combinatie van de 10D, 28-135, 50-500, 420 EX.
                        Dit gaat er juist in (zonder zonnekap) en de 28-135 gemonteerd op de 10D.
                        Maar dat was echt proppen...
                        Heb nu een tas die een slagje groter is
                        http://www.vannecke.be
                        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Ik heb die tas ook, maar ondervond wel problemen met de combinatie van de 10D, 28-135, 50-500, 420 EX.
                          Heb je de 7 of de 9 ? Die 50-500 is natuurlijk van een ander kaliber, ik kan me best voorstellen dat je die er poet in proppen
                          En qua gebruik ?
                          Mark (300D)

Comment

Originally posted by Wunjo
                            Heb nu een tas die een slagje groter is
                            Je hebt nu dus de Velocity 9? Kun je die dan nog zo makkelijk naar voren schuiven?

Comment

Als je zondag komt naar de AV wil ik hem gerust eens meenemen.
                              Kan je hem dan eens testen.
                              http://www.vannecke.be
                              Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                              Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Working...
                              X