Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full frame

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Full frame

Fullframe of crop...elk toestel heeft zijn specifieke voor- en nadelen. Koop in ieder geval nooit zomaar even een D700 omdat je toevallig nu even goed in de slappe was zit, dat zal een niet goed overwogen keuze zijn.
    Het meest ideale is zowel een fullframe EN een cropcamera te hebben...dan kun je wat betreft de sensoren zo'n beetje de hele wereld aan. Alleen nog wat mooie objectiefjes erbij en de zaak is compleet
    Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

Comment

.... aangezien ik toch een moto zou kopen van rond 12000 euro , en niet doorkan gaan wegens te erge rug en nek klachten , mag dat geld ergens anders naartoegaan . dan maar wat foto materiaal kopen, zo zie ik het.
      als je op het kerkhof ligt, heb je er ook niets meer aan hee
      Met fotografie als hobby riskeert dat kerkhof veel verder af te zijn

Iedereen doet met z'n geld wat hij wil natuurlijk, maar dergelijke uitspraken kunnen soms misplaatst overkomen

Ik sluit me aan bij vorige posts: crop blijft een stuk betaalbaarder dan FF, de 7000D zal je al veel meer mogelijkheden geven dan een 3000D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht

Iedereen doet met z'n geld wat hij wil natuurlijk, maar dergelijke uitspraken kunnen soms misplaatst overkomen

Dat is zeker de bedoeling niet !

Ik sluit me aan bij vorige posts: crop blijft een stuk betaalbaarder dan FF, de 7000D zal je al veel meer mogelijkheden geven dan een 3000D
        ga dan toch eerst maar beginnen met de D7000, wie weet voldoet dat toestel wel perfect voor mij.
        2 body's en wat lenzen ..

older and wiser ... my arse

Comment

Working...
        X