Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de " perfecte " camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: de " perfecte " camera

Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
    'k Heb er al één sinds mijn geboorte.
    Specs pro:
    Dynamisch bereik om van achterover te vallen: nooit uitgebrande highlights en toch prachtige details in de schaduwpartijen zonder enige ruis.
    Levensechte kleuren en ontstellend mooi contrast.
    Onovertroffen witbalans en randscherpte.
    Werkt volledig automatisch: geen vervelende bedieningsknoppen, nooit zorgen over de batterijen etc...
    Standaard geleverd met 2 kitlenzen met elk hun sensor en één processor die ogenblikkelijk beide beelden samenvoegt tot één 3D beeld.

Specs contra:
    Geen uitneembare geheugenkaart en geen USB-verbinding om ze op de PC te zetten.
    Maar wie weet binnen een aantal jaren.
    hhmm, zo één heb ik ook maar die zou ik toch niet perfect willen noemen. De lenzen van die van mij zijn door de jaren toch wel softer geworden en ook raakt het geheugen om onverklaarbare reden wel eens beelden kwijt
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pepijn Bekijk bericht
      Wat ik gister nou toevallig op zo'n eendagaanbiedingssite zag staan... na even googlen ergens teruggevonden:

Flipback Camera Screen Mirror

Groetjes

ps. Excuses beetje off topic.
      Moet ik eens verder ingaan, maar ik vraag me af of het spiegeltje eraf kan voor gewoon gebruik.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
        'k Heb er al één sinds mijn geboorte.
        Specs pro:
        Dynamisch bereik om van achterover te vallen: nooit uitgebrande highlights en toch prachtige details in de schaduwpartijen zonder enige ruis.
        Laat ik jou dus niet met een zonnebril zien......of zelfs maar knijpen

Comment

Working...
        X