Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de " perfecte " camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: de " perfecte " camera

Perfecte camera...
    lijkt me niet echt handig... want dan trekt de camera de perfecte foto's, waardoor je dan als fotograaf er in feite voor spek en bonen bij staat....
    Fotografie dient wél met goed materiaal, maar ook met een goede fotograaf te gebeuren, want als iedereen de perfecte camera heeft is er aan fotografen geen behoeft meer
    Mijn Blog
    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      de perfecte camera neemt alle excuses en uitvluchten weg om een grauwe, fletse en slecht gecomponeerde foto te maken. Da's wel een goede zaak.
      Doet die camera ook de compostie ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
        D700 met een klapscherm.
        Wat ik gister nou toevallig op zo'n eendagaanbiedingssite zag staan... na even googlen ergens teruggevonden:

Flipback Camera Screen Mirror

Groetjes

ps. Excuses beetje off topic.
        Nikon D90; Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR; Nikon AF-S 50mm f/1.8;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
          Doet die camera ook de compostie ?
          een perfecte camera doet dat. Die maakt een 3d scan van de omgeving en bepaalt dan via gps waar je moet gaan staan hoe diep je door de knieën moet enzo.

perfect is wel perfect he.
          The Knight That Says Ni...kon

Comment

Je hebt het nu over een camera die de foto praktisch voor je maakt. Voor mij is een perfecte camera de camera die precies doet en kan wat ik op dat moment wil / nodig heb, de originaliteit (dus ook de compositie) moet toch van de kant van de fotograaf blijven komen?!

Comment

de perfecte camera is de camera die je bij je hebt net op het moment dat je de foto van je leven moet maken en die nog lukt ook.
              Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

Gewoon alles chirurgisch inbouwen, knipperen met de ogen en klaar.
                Juist nog een gepaste plaats vinden om dat kaartje in te duwen
                Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Doe maar niet zo'n camera, dan zijn de forums overbodig denk ik.
                  Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
                    Gewoon alles chirurgisch inbouwen, knipperen met de ogen en klaar.
                    Juist nog een gepaste plaats vinden om dat kaartje in te duwen
                    Ik kan me een aantal gepaste, en een aantal minder gepaste plekken indenken...

Comment

Eigenschappen van de Canon 1D(s) (hoge ISO, 1o fps) in het formaat van een 500D, en met uitklapbaar scherm.
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Een compactje met gestabiliseerde superzoom en een 16 Mpix sensor die ruisvrij is tot 12800 iso.
                        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                          Een compactje met gestabiliseerde superzoom en een 16 Mpix sensor die ruisvrij is tot 12800 iso.
                          Met de snelheid van een professionele DSLR, een heel lichtsterke lens (voor foto's met een beperkte scherptediepte), en dan ook nog waterdicht zodat het geen probleem is om ermee in de regen te werken.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                            Met de snelheid van een professionele DSLR, een heel lichtsterke lens (voor foto's met een beperkte scherptediepte), en dan ook nog waterdicht zodat het geen probleem is om ermee in de regen te werken.
                            Wie weet....binnen 20 jaar ofzo!

grtz

Dirk
                            D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                            Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

'k Heb er al één sinds mijn geboorte.
                              Specs pro:
                              Dynamisch bereik om van achterover te vallen: nooit uitgebrande highlights en toch prachtige details in de schaduwpartijen zonder enige ruis.
                              Levensechte kleuren en ontstellend mooi contrast.
                              Onovertroffen witbalans en randscherpte.
                              Werkt volledig automatisch: geen vervelende bedieningsknoppen, nooit zorgen over de batterijen etc...
                              Standaard geleverd met 2 kitlenzen met elk hun sensor en één processor die ogenblikkelijk beide beelden samenvoegt tot één 3D beeld.

Specs contra:
                              Geen uitneembare geheugenkaart en geen USB-verbinding om ze op de PC te zetten.
                              Maar wie weet binnen een aantal jaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tcf Bekijk bericht
                                'k Heb er al één sinds mijn geboorte.
                                Specs pro:
                                Dynamisch bereik om van achterover te vallen: nooit uitgebrande highlights en toch prachtige details in de schaduwpartijen zonder enige ruis.
                                Levensechte kleuren en ontstellend mooi contrast.
                                Onovertroffen witbalans en randscherpte.
                                Werkt volledig automatisch: geen vervelende bedieningsknoppen, nooit zorgen over de batterijen etc...
                                Standaard geleverd met 2 kitlenzen met elk hun sensor en één processor die ogenblikkelijk beide beelden samenvoegt tot één 3D beeld.

Specs contra:
                                Geen uitneembare geheugenkaart en geen USB-verbinding om ze op de PC te zetten.
                                Maar wie weet binnen een aantal jaren.
                                pro: alle herstellingen en voorzetlenzen worden terugbetaald door ziekenkas
                                contra: geen zoom
                                Gurdy

Comment

Working...
                                X