Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Ik zit ook op het puntje van m'n stoel te wachten..
Is precies wat ik in gedachten had, terug 'back to basics' qua bediening. nu de beelden afwachten..
Fujifilm Finepix x100 & Other Digital Camera Reviews In an age where smartphone cameras often make headlines, the allure of owning a dedicated digital camera persists for enthusiasts and professionals alike. Among such cameras, the Fujifilm Finepix x100 stands out, promising a blend of retro aesthetics, modern functionality, and photographic quality that beckons a second […]
Je kan je hier ook aanmelden om emailmatig op de hoogte gehouden te worden door meneer Fuji zelf. Lees ook de commentaren.
Reuze benieuwd naar de eerste reviews. Ik wil kiezen tussen de Fuji X100en de Lumix GF1 met 20 mm pancake. Het weze duidelijk dat mijn hart naar de Fuji gaat.
Fujifilm Finepix x100 & Other Digital Camera Reviews In an age where smartphone cameras often make headlines, the allure of owning a dedicated digital camera persists for enthusiasts and professionals alike. Among such cameras, the Fujifilm Finepix x100 stands out, promising a blend of retro aesthetics, modern functionality, and photographic quality that beckons a second […]
Prijs van 1400 is inderdaad te hoog, prijs gaat dan wel snel zakken wanneer de hype overslaat. Hopelijk zijn de handelaars wat slimmer door wat lager te gaan, maar begrijp ook dat ze er eerst geld uit willen slaan met hun kleine marges.
Bij PCH in Brussel hoorde ik 1500eur vallen maar was er zelf nog niet zeker van.
Aan die prijs kan je beter een weekendje NewYork doen :-)
't word tijd dat ze eens deftig leren om van Dollar naar Euro om te rekenen !
Of worden wij Europeanen gediscrimineerd ?
't Wordt eens tijd dat ge weet dat men in de US of A heel weinig belastingen betaald. In sommige staten komt van de $1200,- nog 9% of zo taks bij, maar in andere niet. 't Feit dat men hier 21% BTW betaald maakt mee dat je rekeningen heel laag zijn (ooit al berekend hoeveel vadertje staat bijlegt als je zoon of dokter ziek is) terwijl er aan de overkant van de Oceaan een brede middenklasse is die geen goede, betaalbare geneeskunde kan hebben...
't Is toevallig net in die staten waar geen taks betaad wordt dat de geboortesterfte cijfers haalt een ontwikkelingsland waardig...
't Wordt eens tijd dat ge weet dat men in de US of A heel weinig belastingen betaald. In sommige staten komt van de $1200,- nog 9% of zo taks bij, maar in andere niet. 't Feit dat men hier 21% BTW betaald maakt mee dat je rekeningen heel laag zijn (ooit al berekend hoeveel vadertje staat bijlegt als je zoon of dokter ziek is) terwijl er aan de overkant van de Oceaan een brede middenklasse is die geen goede, betaalbare geneeskunde kan hebben...
't Is toevallig net in die staten waar geen taks betaad wordt dat de geboortesterfte cijfers haalt een ontwikkelingsland waardig...
1400 € verkoopprijs is er over.
1100 € zou een eerlijkere prijs zijn tegenover de VS
Comment