Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus fan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus fan

    Hallo,
    ik was eigenlijk op zoek naar een hoekje op dit forum waar nog over analoge fotografie wordt gepraat maar dat kon ik niet vinden. Zelf fotografeer ik nog niet zo heel lang maar heb inmiddels wel een aantal camera's waar ik veel mee fotografeer. Digitaal heb ik de olympus E450


    Voor mijn ontdekkingsreis in de wereld van de fotografie is dit een heerlijke camera om mee te beginnen.

    Verder fotografeer ik sinds een paar weken veel analoog. Ik heb daarvoor de volgende camera's aangeschaft.










    Binnenkort zal ik eens wat foto's inscannen en op 't forum zetten.

    Gebruik deze rolletjes:



    maar heb ook deze gekocht, nog niet geprobeerd!


    Mocht dit in 't verkeerde deel van het forum staan. Laat het me dan weten zodat ik de post kan verplaatsen!

  • #2
    Re: Olympus fan

    Ja eeuh...leuk
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #3
      Re: Olympus fan

      Zijn er veel mensen die nog analoog fotograferen op dit forum?

      Comment


      • #4
        Re: Olympus fan

        Iedere camera legt legt de plaatjes analoog vast alleen de manier van opslaan is anders.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Olympus fan

          Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
          Iedere camera legt legt de plaatjes analoog vast alleen de manier van opslaan is anders.
          Oké. Mijn vraag was klaarblijkelijk niet duidelijk genoeg.

          Wie fotografeert nog met rolletjes/cassetes?

          wat mij betreft verwijderd een mod dit topic hoor.. dacht moet toch ergens een first post plaatsen maar dat wordt niet gewaardeerd.

          Comment


          • #6
            Re: Olympus fan

            Waarderen is een groot woord, maar er zat niet duidelijk een doel achter je topic...


            Over analoge fotografie is al eens eea geschreven (zoekfunctie)...aan de andere kant zit je natuurlijk wel op belgiumdigital (maar analoog is niet verboden volgens mij...gewoon niet een onderwerp dat nog heel veel mensen beweegt op dit forum).

            Ik heb dit jaar nog eens wat met rolletjes gespeeld...vind het om mee te fotograferen erg leuk...(het geluid en gevoel van een doorspoelend rolletje...) maar verder niet echt veel mee gedaan meer...
            Mijn objectieven zijn all round...

            Comment

            Working...
            X