Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gevallen camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gevallen camera

Off topic;

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Nou nou....helemaal niets. Dat is subjectief hoor. Ik ben zo'n 28 euro in de maand kwijt voor mijn "foto"verzekering. Dat is toch boven de 300 euro per jaar. Ligt er natuurlijk ook aan wat je allemaal laat mee verzekeren. Bij mij zijn de 5DmkII, de 70-200L2.8, de 85mm 1.8 en de laptop (die ik op de camera aansluit tijdens shoots) verzekerd. Als je ook nog je studio apparatuur etc etc verzekerd ben je echt wel een klein vermogen kwijt elk jaar. Als ik dit lees, heb ik enorm te doen met TS en ben superblij dat ik de boel verzekerd heb.
    Succes...ik hoop dat het mee valt (al klinkt het wel ernstig)

Sjezus, waar heb jij jou spullen dan wel verzekerd

Ik heb mijn hele zwik verzekerd via de NPO Verzekeringen (wordt uitgevoerd door DSV Assurantiegroep) en betaal daar 181,- Euro voor. (De premie is 1,60% van de verzekerde nieuwwaarde) En daarvoor heb ik een All-Risksdekking tegen nieuwwaarde, wel met een eigen risico van 200,- resp. 250,- voor val- en stootschade. Ook zakelijk gebruik is standaard meeverzekerd. (de voorwaarden e.d. zijn hier te vinden)
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Op Flickr is er iemand met precies hetzelfde probleem bij z'n A700 - heeft die ook laten vallen...

Vignetting and catching part of the lens hood. Sensor seems out of alignment.

Ik heb ooit iets gelijkaardigs gehad (foto kwam niet overeen met hetgeen ik door de zoeker zag, ik had wel niet zo'n soort vignettering)...nadat m'n camera uit m'n hand was geglipt en ik 'm alleen aan de strap vast had. Hierdoor sloeg de body wel tegen een houten stoel...

Werd binnen garantie binnen 2 weken geregeld . Misschien kan dit op even korte termijn buiten garantie geregeld worden...
      Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Ik zou ook proberen er zelf wat aan te doen.
        De minste herstelling kost je al minstens 200 Euro, als het u dan zelf niet lukt kan je misschien beter uitkijken voor een nieuwe goedkope Sony-body dat heb je al voor een slordige 300 Euro, al je glaswerk past er op en een achteruitgang zal het zeker niet zijn.

groeten, frans
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
          Off topic;

Sjezus, waar heb jij jou spullen dan wel verzekerd

Ik heb mijn hele zwik verzekerd via de NPO Verzekeringen (wordt uitgevoerd door DSV Assurantiegroep) en betaal daar 181,- Euro voor. (De premie is 1,60% van de verzekerde nieuwwaarde) En daarvoor heb ik een All-Risksdekking tegen nieuwwaarde, wel met een eigen risico van 200,- resp. 250,- voor val- en stootschade. Ook zakelijk gebruik is standaard meeverzekerd. (de voorwaarden e.d. zijn hier te vinden)
          Niet ontypisch ... Belgïe - Nederland ... op zoek naar een goede bijstandsverzekering eind 2002 heb ik moeten vaststellen dat de premies in Nederland een fractie zijn van België met betere voorwaarden (en dit ook bij dezelfde maatschappij ) ... de oorzaak ... bijna iedereen in Nederland heeft er eentje en er wordt veel minder misbruik gemaakt ... tja

Comment

Working...
          X