Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic Lumix FZ 100

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panasonic Lumix FZ 100

Ik zou me de Panasonic Lumix FZ 100 willen aanschaffen is megazoom camera daar ik niet zo van lenzen verwisselen houd.

Wie kan me informatie geven of dit al dan niet een goede keuze is.

Groejtes Lynne

Re: Panasonic Lumix FZ 100

[Mod-LesC]Ik heb je dubbelpost in "Fotobewerking", die ik eerst naar Camera's wilde verplaatsen, verwijderd. Hier in Camera's zul je wel de nodige reacties krijgen. [/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Superbamboe heeft die camera vast gehad.. die vind het “plastic fantastic”.., ik heb 'm nog nooit in de handen gehad.., en ik weet ook niet wat 'plastic fantastic” is.
      Ik weet wel dat al die camera's gemaakt zijn van hoogwaardig polycarbonaat.. en als je kunt leven met een elektrisch bediende zoom, dan is het een aardige camera.

Comment

Als de FZ100 een betere FZ38 is, wat het zou moeten zijn ook, dan is dat een schitterende allrounder die ik mij misschien ook aanschaf als gemakkelijker mee te zeulen dan die hele dslr-hannekesnest.
        Ik kijk uit naar enkele betrouwbare reviews.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

"Plastic Fantastic" slaat op het feit dat in de tijd van analoge fotografie, de standaardlens dikwijls een 50mm was die op zich goed van kwaliteit was, maar wel voorzien was van een plastic behuizing. Deze lens produceerde dus kwalitatieve beelden (fantastic) maar zat gevangen in een goedkope behuizing (plastic).
          Panasonic FZ20 - Nikon D300s
          Wonka Photography - Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Als de FZ100 een betere FZ38 is, wat het zou moeten zijn ook, dan is dat een schitterende allrounder die ik mij misschien ook aanschaf als gemakkelijker mee te zeulen dan die hele dslr-hannekesnest.
            Ik kijk uit naar enkele betrouwbare reviews.
            Ik heb hem gisteren gekocht in een fotografiewinkel die alleen panasonic verkoopt en na de uitgebreide demonstratie was ik overtuigd dit is een geschikte camera voor mij met heel veel mogelijkheden en zonder die hele dslr-hannekesnest.

Het draaibaar schermpje op zich is al gewoon weg super, heel handig bij het fotograferen......en zeker van kinderen je kan nu terwijl je gewoon met hen aan babbelen bent ze zelfs ongemerkt fotograferen.

Groetjes Lynne

Comment

Working...
            X