Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar kopen?

Oorspronkelijk geplaatst door Zoeleken Bekijk bericht
    Eén klein detail dat misschien niet mag vergeten worden is het feit dat garantieperiodes van land tot land verschillen. Dus als je zoals een bijvoorbeeld een camera koopt in Nederland heb je vaak een jaar minder garantie.

Verder eentje om nooit te vergeten:
    If it seems to good to be true, it ain't!
    De garantie in Nederland is sinds een tijdje ook 2 jaar denk ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maximie Bekijk bericht
      Op CameraNU.nl heb ik mijn Nikon D90 ongeveer een 200 euro goedkoper gekocht dan in de winkels hier in België. Die site is echt aan te raden. Hij was binnen 4 dagen geleverd.
      Cameranu bevindt zich op het vroegere visserseiland Urk
      Dit zijn streng gereformeerde mensen waarbij een woord steeds een woord is

Niets dan goede ervaringen mee (net als met iemand in deze draad die ook vanuit het buitenland verkoopt )

Om alle buitenlandse internetshops als verdacht te bestempelen moet je inderdaad iets missen, het overgrote deel levert een prima dienst (net zoals de binnenlandse, sta jij graag een halve zaterdag bij K.. in de rij ?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanluchene Bekijk bericht
        Ik ben van plan Canon 500D of 550D te kopen (eventueel kit).
        Heeft iemand ervaring met verkoopsite shoot-market.com (Engeland). Ik zie daar heel mooie aanbiedingen staan (tot 200 eur minder voor kit dan bvb Konijnenberg). Is er verschil met kopen via Belgisch/Nederlandse website. (Of verschil in toestel in Engeland gekocht?)
        Dank voor hulp.
        gewaarschuwd mens!
        ik zou zeker niet van deze site iets kopen,
        wij kunnen het weten als je iets gekocht hebt en nooit gekregen!
        wij vertouwen deze site niet!!

Comment

De garantie in Nederland is sinds een tijdje ook 2 jaar denk ik...
          Hmm, ik loop inderdaad blijkbaar een beetje achter... Goed om weten.

Bedankt!
          Canon Eos 40D | EF-S 17-85 IS USM | EF 70-200 F4 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mona44 Bekijk bericht
            gewaarschuwd mens!
            ik zou zeker niet van deze site iets kopen,
            wij kunnen het weten als je iets gekocht hebt en nooit gekregen!
            wij vertouwen deze site niet!!
            Zal nog even toevoegen,waarom ik dit meld!
            mijn man heeft een tijdje geleden op een engelse site iets willen kopen en
            betaald alleen hebben we nooit onze camera ontvangen,We hebben aangifte gedaan wegens oplichting,die andere site hebben ze uit de lucht gehaald......
            maar steeds weer duiken deze gasten op ondere andere naam en nieuwe site!
            ze zeggen dat ze in engeland zitten,maar in werkelijkheid komen ze uit rusland.
            de oude site lijkt sprekend op die site....zelfde opzet!!!!
            Wij blijven ze volgen want we willen ons geld terug...maar of dit ooit zal lukken weten we niet!!
            Maar zodra we iets lezen willen we dit melden aan mensen die misschien ook straks de dupe zijn van oplichting....
            We hopen dat heel snel deze site uit de lucht gaat,maar we hopen dat meer mensen zich melden zodat dit stopt!!!
            Deze mensen verdienen geld....wat niet van hun is!!!!

dus nogmaals trap niet in deze site en koop er niks,

Comment

als web winkel en "echte" winkel:

foto73 is dezelfde keten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mona44 Bekijk bericht
                Zal nog even toevoegen,waarom ik dit meld!
                mijn man heeft een tijdje geleden op een engelse site iets willen kopen en
                betaald alleen hebben we nooit onze camera ontvangen,We hebben aangifte gedaan wegens oplichting,die andere site hebben ze uit de lucht gehaald......
                maar steeds weer duiken deze gasten op ondere andere naam en nieuwe site!
                ze zeggen dat ze in engeland zitten,maar in werkelijkheid komen ze uit rusland.
                de oude site lijkt sprekend op die site....zelfde opzet!!!!
                Wij blijven ze volgen want we willen ons geld terug...maar of dit ooit zal lukken weten we niet!!
                Maar zodra we iets lezen willen we dit melden aan mensen die misschien ook straks de dupe zijn van oplichting....
                We hopen dat heel snel deze site uit de lucht gaat,maar we hopen dat meer mensen zich melden zodat dit stopt!!!
                Deze mensen verdienen geld....wat niet van hun is!!!!

dus nogmaals trap niet in deze site en koop er niks,
                Je hebt wel gelijk om dit van de daken te blijven schreeuwen

Ik heb deze site ook al in banners gezien
                Maar 743 EUR voor een Canon 7D was wel een beetje te duidelijk

Eigenlijk zou Google hier wel z'n verantwoordelijkheid kunnen nemen

Comment

Je kan ook in sommige gevallen 200 euro besparen door in het buitenland te kopen.
                  Ik woon in België dus Nederland is 'het buitenland' voor mij en daar heb ik mijn camera ongeveer 200 euro goedkoper gekocht.

Blijkbaar ben jij diegene die hersenen ontbreekt, want je snapt het duidelijk niet...
                  En informeer je in het vervolg wat beter, in plaats van de mensen hier zo zwakzinnig en brutaal te beantwoorden.
                  Ik antwoord hier zoals ik dat wil, mijn manier van reageren is helemaal niet ongegrond. Misschien eens de threads in dit subforum doorspitten, dan kom je het wel allemaal tegen...

Dus kom hier niet melden dat ik er niks vanaf weet, want ik weet het verdorie goed. Ikzelf heb op het internet nog nooit 1 euro verloren, integendeel, gewonnen zelfs. Maar jij reageerd hier alsof die website hierboven
                  een werkelijke winkel is, wat het dus duidelijk NIET is en daar had ik het op. Dus meneer Maximie, lezen, nadenken, reageren...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                    Ik antwoord hier zoals ik dat wil, mijn manier van reageren is helemaal niet ongegrond. Misschien eens de threads in dit subforum doorspitten, dan kom je het wel allemaal tegen...

Dus kom hier niet melden dat ik er niks vanaf weet, want ik weet het verdorie goed. Ikzelf heb op het internet nog nooit 1 euro verloren, integendeel, gewonnen zelfs. Maar jij reageerd hier alsof die website hierboven
                    een werkelijke winkel is, wat het dus duidelijk NIET is en daar had ik het op. Dus meneer Maximie, lezen, nadenken, reageren...
                    Je antwoordt inderdaad zoals je wil, maar doe dat tenminste op een degelijke manier.
                    Jou reactie was alles behalve...

Nergens in mijn post zeg ik dat je er niets vanaf weet, net zoals ik nergens zeg dat het een werkelijke winkel is. Ik liet gewoon weten dat je wel degelijk geld kan uitsparen door via het internet te bestellen, ookal is dit in het buitenland. Iets wat volgens jou onmogelijk was.

Ik doelde vooral op je brutale reactie, dus 'meneer' Sand0r, het is nogmaals duidelijk wie hier moet leren lezen en nadenken alvorens te reageren.

Comment

Zo kunnen we bezig blijven, het ging hier over die winkel hierboven, daar reageerde ik op en op niks anders, en in dat geval heb ik gelijk. Maar als jij hier andere winkels erbij gaat halen heb jij je gelijk, want uiteraard weet ik dat er in het buitenland genoeg koopjes te vinden zijn, anders zou ik ook niet vermelden dat ik al geld heb "gewonnen" via het internet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                        Je hebt wel gelijk om dit van de daken te blijven schreeuwen

Ik heb deze site ook al in banners gezien
                        Maar 743 EUR voor een Canon 7D was wel een beetje te duidelijk

Eigenlijk zou Google hier wel z'n verantwoordelijkheid kunnen nemen
                        die hebben we al ingeschakeld,
                        hopelijk doen ze er iets mee.

Comment

Het is toch altijd hetzelfde he, die mensen die denken dat ze in het buitenland serieus 200 euro kunnen uitsparen. Ik snap dat dus echt niet, die mensen zijn misschien geboren met een deel van hun hersenen dat mist.

Misschien moet ge net wel daar bestellen, dan hebt ge u les ook ineens geleerd.
                          Bij internet winkels kan je echt wel altijd veel goedkoper kopen dan bij gewone winkels , en wat is daar mis mee , bv kamera express die is zeker goedkoper dan mediamarkt , en het is een echte bestaande grote winkel in nederland.veel beter dan mediamarkt , en ze zullen niet altijd de goedkoopste zijn , maar dat is dan alleen tegenover andere internetwinkels

Comment

Het is toch altijd hetzelfde he, die mensen die denken dat ze in het buitenland serieus 200 euro kunnen uitsparen. Ik snap dat dus echt niet, die mensen zijn misschien geboren met een deel van hun hersenen dat mist.

Misschien moet ge net wel daar bestellen, dan hebt ge u les ook ineens geleerd.
                            met dit soort opmerkingen sta ik niet zo te wachten,er zijn in derdaad internetsite in het buitenland die wel oke zijn!!!
                            Maar bij deze site gaat het erom dat dit kriminelen zijn die vertellen dat ze camera;s verkopen,die ze niet hebben en alleen maar je geld willen hebben!
                            Ze vertellen je dat ze in engeland zitten,terwijl ze ergens in rusland wonen en via ik slinkse manier mensen oplichten en jij wilt nu deze mensen vertellen dat ze van die site iets moeten kopen terwijl het oplichters zijn.....
                            sorry maar dat vind ik pas dom.....
                            Je zou eerder humn erop moeten wijzen dat deze site niet te vertrouwen is....
                            nog maals er zijn genoeg internetsite die goedkoop en eerlijk zijn en op een goede manier hun waar verkopen en je kan beter iemand vertellen welke sites dit zijn dat dit soort opmerkingen te maken.

nogmaals mensen koop niet van www.shoot-market.com

of shootfotomarket,com dit zijn oplichters!!!

Comment

Ik kijk meestal als ze een winkel hebben dat is dan al redlijk safe en ga er dan ook eens heen dan weet je de volgende keer kan ik gerust via internet bestellen

Comment

NIET KOPEN OP SHOOTMARKET.COM
                                ben er slachtoffer van geworden ... Canon 7D besteld aan 'actieprijs' van 900 euro. Na de betaling werd mijn account op hun website verwijderd en krijg ik geen antwoord meer op mijn vragen ... scammers dus ...

Comment

Working...
                                X