Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar kopen?

Ik ben van plan Canon 500D of 550D te kopen (eventueel kit).
    Heeft iemand ervaring met verkoopsite shoot-market.com (Engeland). Ik zie daar heel mooie aanbiedingen staan (tot 200 eur minder voor kit dan bvb Konijnenberg). Is er verschil met kopen via Belgisch/Nederlandse website. (Of verschil in toestel in Engeland gekocht?)
    Dank voor hulp.
    Carpe Diem

Re: Waar kopen?

Is het wel de moeite waard om voor een 500 of 550D naar het buitenland te gaan?

Ik koop meestal lokaal om zever te vermijden moesten er problemen zijn.
    Daarenboven heb je in kleinere winkels meestal een goede service en kan je ook competitieve prijzen verkrijgen...

Maar ja dat is mijn persoonlijke mening....
    EOS 7D - Canon EF-S 15-85mm IS USM - Canon EF 70-200mm F4 L USM - EF 50mm F1.8 - Kenko tussenringen

Comment

Eeeuhm, een dot com domein in engeland, prijzen in euro's, te mooi om waar te zijn, ik zou even verder zoeken, maar lijkt erg op weer zo'n nep-site (of iemand moet er goede ervaringen mee hebben?)
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanluchene Bekijk bericht
        Ik ben van plan Canon 500D of 550D te kopen (eventueel kit).
        Heeft iemand ervaring met verkoopsite shoot-market.com (Engeland). Ik zie daar heel mooie aanbiedingen staan (tot 200 eur minder voor kit dan bvb Konijnenberg). Is er verschil met kopen via Belgisch/Nederlandse website. (Of verschil in toestel in Engeland gekocht?)
        Dank voor hulp.
        Denk je werkelijk dat er € 200,- winst marge op een Canon 500D of 550D zit ?

De daar geadverteerde prijzen liggen ver onder de aankoopprijzen voor grote ketens.

Stort liever het geld naar het Rode Kruis dan dient het nog een goed doel.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Ik heb met Kamera-express enkele goede ervaringen, en toch ook wel aan zeer scherpe prijs

Comment

Ik zou het niet echt vertrouwen

hier een beetje leesvoer

http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=36238658
            Merci en groetjes
            Insta | Flickr | Facebook

Comment

Op CameraNU.nl heb ik mijn Nikon D90 ongeveer een 200 euro goedkoper gekocht dan in de winkels hier in België. Die site is echt aan te raden. Hij was binnen 4 dagen geleverd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maximie Bekijk bericht
                Op CameraNU.nl heb ik mijn Nikon D90 ongeveer een 200 euro goedkoper gekocht dan in de winkels hier in België. Die site is echt aan te raden. Hij was binnen 4 dagen geleverd.
                En andere modellen zijn dan weer duurder...
                Prijzen vergelijken is de boodschap, maar ook niet enkel naar de prijs kijken, service en dienst na verkoop is ook belangrijk vind ik persoonlijk. Ik betaal liever een paar euro's meer als ik zeker ben van een goede dienstverlening als er iets mis is met mijn toestel (waarmee ik niet wil zeggen dat dit bij CameraNu.nl het geval is)

Wat shoot-market.com betreft, zou het nu wel duidelij kmoeten zijn dat je daar beter niets bestelt.
                Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

Comment

Het is toch altijd hetzelfde he, die mensen die denken dat ze in het buitenland serieus 200 euro kunnen uitsparen. Ik snap dat dus echt niet, die mensen zijn misschien geboren met een deel van hun hersenen dat mist.

Misschien moet ge net wel daar bestellen, dan hebt ge u les ook ineens geleerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
                    Het is toch altijd hetzelfde he, die mensen die denken dat ze in het buitenland serieus 200 euro kunnen uitsparen. Ik snap dat dus echt niet, die mensen zijn misschien geboren met een deel van hun hersenen dat mist.

Nog nooit gehoord van BSE ?

Volg het nieuws terwijl het gebeurt, blijf op de hoogte van alle entertainment-nieuwtjes en mis niets van je favoriete RTL-programma’s.
                    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Ik ben hier al enkele maanden als gast een beetje aan het bijlezen.
                      Vandaag heb ik me speciaal geregistreerd om op deze post te kunnen reageren.
                      Lees eerst eens dit draadje.
                      Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

Het lijkt er sterk op dat shoot market van het zelfde laken een broek is.

Mvg Wim

Comment

OK,
                        Dank voor de reacties!!!
                        Ik weet wat te doen.
                        Groetjes,
                        Carpe Diem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht

Je kan ook in sommige gevallen 200 euro besparen door in het buitenland te kopen.
                          Ik woon in België dus Nederland is 'het buitenland' voor mij en daar heb ik mijn camera ongeveer 200 euro goedkoper gekocht.

Blijkbaar ben jij diegene die hersenen ontbreekt, want je snapt het duidelijk niet...
                          En informeer je in het vervolg wat beter, in plaats van de mensen hier zo zwakzinnig en brutaal te beantwoorden.

Comment

Eén klein detail dat misschien niet mag vergeten worden is het feit dat garantieperiodes van land tot land verschillen. Dus als je zoals een bijvoorbeeld een camera koopt in Nederland heb je vaak een jaar minder garantie.

Verder eentje om nooit te vergeten:
                            If it seems to good to be true, it ain't!
                            Canon Eos 40D | EF-S 17-85 IS USM | EF 70-200 F4 L USM

Comment

Kan belachelijk lijken maar ik koop graag - langs internet - in shops waar er ook een effectieve winkel van bestaat.
                              Ik weet, ik ben van de "oude stempel", maar het geeft me toch wat meer houvast.
                              Canon G15, 7D en 1000D + Katzeye, met 17-55 2.8, 100-400 4.5-5.6 L + 1.4 ext III, 70-200 2.8 L II, 100 Macro 2.8 L, Carl Zeiss 1.4 50, Sigma 8-16 4.5-5.6, Lensbaby Composer, Speedlite 430 EXII, Manfrotto's

Comment

Working...
                              X