Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC-H3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony DSC-H3

    Hoi,
    Hopelijk kan iemand mij helpen met mijn probleem. Ik heb een sony dsc-h3.
    Het toestel wordt elke dag gebruikt, maar sedert een paar dagen zijn alle foto's met een groene waas.
    Aan de instellingen is niets verandert. De groene waas is ook aanwezig onder alle omstandigheden (zonlicht, kunstlicht,...).
    Ik heb al alles gereset en ook alle instellingen zitten veranderen. Weet nog iemand raad of misschien iemand die hetzelfde probleem heeft gehad?

    Bedankt!!!

  • #2
    Re: Sony DSC-H3

    ik heb zelf ook een DSC-H3 (naast mn A450 liggen), ik ben zeer tevreden over het toestel, maar het probleem dat jij beschrijft komt mij niet bekend voor.
    Sony A450 - Sony-Zeiss 16-80 - Sony 18-55 - Sigma 28-105 - Tamron 55-200

    Comment


    • #3
      Re: Sony DSC-H3

      Als hij nog binnen garantie is, kan je hem best binnenbrengen. Want dat lijkt mij een mechanische fout te zijn. Buiten garantie moet je voor jou uitmaken of het de moeite waard is om (ik geloof) rond de 180 euro te betalen.

      Maar dat toestel werkt op een G-batterij en Memorysticks, als je dan een nieuw sony toestel koopt heb je al een extra batterij en een geheugenkaartje.

      Wil je in dezelfde trend een nieuw toestel kijk dan eens naar de: DSC-H55 en de iets duurdere (en betere) DSC-HX5. (die 2 toestellen gebruiken nog de G-batterij)

      ps. Mijn toestel had wel geen groene beelden, maar waren altijd over belicht, ze hebben toen de optische eenheid vervangen en de sensor.
      Last edited by Xentro; 30 augustus 2010, 09:31.
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

      Comment

      Working...
      X