Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dat grote wiel naast het scherm. Daar kan je toch niet naast kijken ?
off topic nogmaals
dat staat totaal niet zo handig opgesteld als zo'n twee stelwielen als bij Nikon
dus dat valt bij mij niet onder een tweede stelwiel dat je makkelijk kan bedienen zonder echt je vingers te herpositioneren
off topic nogmaals
dat staat totaal niet zo handig opgesteld als zo'n twee stelwielen als bij Nikon
dus dat valt bij mij niet onder een tweede stelwiel dat je makkelijk kan bedienen zonder echt je vingers te herpositioneren
Ook even off topic: probeer het eens, valt echt wel goed mee hoor
Have fun! EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6
off topic nogmaals
nopes al een paar maal met collega zijn camera gewerkt en dat kan je totaal niet vergelijken met dat tweede stelwiel van nikon
dat werkt zeker niet zo makkelijk als een echt tweede stelwiel zoals bij oa nikon
blijkbaar hebben jullie dat zelf nog nooit met een nikon gewerkt
nopes al een paar maal met collega zijn camera gewerkt en dat kan je totaal niet vergelijken met dat tweede stelwiel van nikon
dat werkt zeker niet zo makkelijk als een echt tweede stelwiel zoals bij oa nikon
blijkbaar hebben jullie dat zelf nog nooit met een nikon gewerkt
nu terug on topic
Allemaal aanstellerij dat gezeur over de bediening.
Wat boeit het waar de knoppen zitten zodra je weet waar ze zitten.
Eem jaar f 2 geleden sprak ik daar een kanonier op aan, die steeds zijn landschapswieltjes/knoppen gebruikte in portret(1D of 1Ds), zijn antwoord: ik kan er niet bij......
Ik vind, daarom ok het pientere pookje op de grip voor de D300/700 ook geniaal.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Eem jaar f 2 geleden sprak ik daar een kanonier op aan, die steeds zijn landschapswieltjes/knoppen gebruikte in portret(1D of 1Ds), zijn antwoord: ik kan er niet bij......
Ik vind, daarom ok het pientere pookje op de grip voor de D300/700 ook geniaal.
Even mijn 50D (niet veel kleiner dan een 1D) vastgenomen, ik zie het probleem niet in portretstand.
Verklaar u nader, doe het gerust via PM want ik neem aan dat de TS hier weinig boodschap aan heeft.
En ja, ik heb wel degelijk Nikons vastgehad (voor ik de 50D kocht). Was voor mij echt niet handiger.
Have fun! EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6
Allemaal aanstellerij dat gezeur over de bediening.
Wat boeit het waar de knoppen zitten zodra je weet waar ze zitten.
je moet er wel aan kunnen he.
ik kan bijvoorbeeld met mijn D200 met grip in portretgrip niet aan de knopjes om het scherpstelveld te selecteren. Jammer want zonder grip is de ergonomie van die camera top.
sport: 90% AV 10% M
concert: 70% AV 30%M
andere: 60%AV 40%M
zolang je lichtmeting goed ingesteld is en jij ze goed/juist kan meten werkt AV prima, het is maar bij sterk afwisselen van het licht of bij het werken met flits dat ik M gebruik.
Comment