Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met mijn camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met mijn camera

    Hallo, ik heb de Sanyo FH1 paar weekjes gelden aangeschaft en ben tegen een probleempje opgelopen,
    Als ik wil filmen in FULL HD 60FPS, 1920x1080 loopt het beeld niet soepel, het speelt zich schokkerig af, dan weer langzaam en dan sneller. als ik in dezelfde resolutie film maar dan 30FPS loopt alles lekker. Als ik mijn camera rechtsreeks aansluit op mijn tv en dan het filmpje alspeel via mijn camera is er ook niks aan de hand
    Zou mijn pc niet goed genoeg zijn voor 60FPS af te kunnen spelen?
    Binnekort beetje upgraden maar.
    heb een 8GB EXTREME SDHC HD Video Card Class 6 - 20MB erin zitten
    Dankjewel
    Last edited by Wesleey; 16 augustus 2010, 19:08.

  • #2
    Re: Problemen met mijn camera

    Ik denk dat je het in je pc moet zoeken. Voor een volledige HD film is een snelle PC nodig met een snelle videokaart. Hetzelfde speelt hier ook. Wat is de extensie van het filmbestand?. Je kan het bestand nog om gaan zetten naar AVI dan zal het wel lukken op je pc.
    Mvg, drh

    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met mijn camera

      oke, mijn filmbestand is in MP4
      ik zal het eens omzetten in avi, kijken of dat beter werkt
      dankje!

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met mijn camera

        Fijn om te lezen....ik heb dat ook. Bekijk ik het filmpje van mijn 5DmkII op de camera, dan is er niets aan de hand. Echter op mijn pc lijken we allemaal wel aan parkinson te lijdenHortend en stotend. Full HD is toch kwijt als je hem omzet in AVI? (ik ben een noobje, sorry)

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met mijn camera

          Heb ik geen last van , maar ach , ik durf al niet meer te zeggen hoe dat komt ... haha
          grts Peter
          BD1754BE / Body & glass

          Comment


          • #6
            Re: Problemen met mijn camera

            Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Fijn om te lezen....ik heb dat ook. Bekijk ik het filmpje van mijn 5DmkII op de camera, dan is er niets aan de hand. Echter op mijn pc lijken we allemaal wel aan parkinson te lijdenHortend en stotend. Full HD is toch kwijt als je hem omzet in AVI? (ik ben een noobje, sorry)

            ligt aan de compressie die je toepast, maar dat je verlies hebt is zeker.
            Mvg, drh

            "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

            Comment

            Working...
            X