Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke fullframe DSLR en waarom?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Welke fullframe DSLR en waarom?

Zo...de D700 is binnen...bedankt allemaal voor de comments...ben nu aan het spelen met de tamron 28-75 (erg fijn lensje, zeker in vergelijk met de (mijn) sigma 24-70). Camera handleiding bijna uit...gaat wel bevallen deze camera Nu volgende maand nog een 80 200 draaizoom scoren
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht
      Camera handleiding bijna uit...
      Alle 444 pagina's En is ook allemaal aangekomen?
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Een behoorlijk deel is natuurlijk over te slaan, zoals hoe ik de cf kaart in de camera moet plaatsen een nog wat van dat soort zaken...

Een aantal zaken zal ik nog eens na moeten lezen inderdaad...net een korfbalwedstrijd bezocht om eens wat te spelen...straks de resultaten maar eens bekijken

Comment

Een behoorlijk deel is natuurlijk over te slaan, zoals hoe ik de cf kaart in de camera moet plaatsen een nog wat van dat soort zaken...

Een aantal zaken zal ik nog eens na moeten lezen inderdaad...net een korfbalwedstrijd bezocht om eens wat te spelen...straks de resultaten maar eens bekijken
          We staan allemaal paraat om je te helpen als je nog vragen hebt

Comment

Gefeliciteerd met je aankoop
            Heerlijk he zo'n nieuwe camera?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
              Gefeliciteerd met je aankoop
              Heerlijk he zo'n nieuwe camera?
              Een verademing...moest wel even wennen weer aan het geluid van de veel grotere spiegel ten opzichte van mijn Sigma...helemaal toen die per ongeluk nog op continu stond en aan 8 fps begon te ratelen...

Nu zo snel mogelijk het beestje onder de knie krijgen, want is weer een heel ander beestje als wat ik had

Comment

Gefeliciteerd met je aankoop, Jeroen. Wij zitten te wachten op prachtige beelden.

(jammer genoeg verliezen we één van de weinige "Sigma ervaringsdeskundigen" hier op het forum)
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Gefeliciteerd met je aankoop, Jeroen. Wij zitten te wachten op prachtige beelden.

(jammer genoeg verliezen we één van de weinige "Sigma ervaringsdeskundigen" hier op het forum)
                  Helemaal weg zal Sigma niet gaan hoor

De SD14 gaat nu, waarschijnlijk, wel de deur uit, maar ik sluit niet uit dat er weer een sd15 terug komt (blijft toch apart leuk zo'n foveon sensor).

Comment

...helemaal toen die per ongeluk nog op continu stond en aan 8 fps begon te ratelen...
                    Dus je steekt AA's in je grip of je hebt de D3 accu erbij gekocht? Met gewoon 2x EN-EL3 haal je namelijk nog niet de 8fps - werkt alleen met acht AA batterijen of de EN-EL4 uit de D3 in de grip (er hoeft zelf geen EL-EN3 in de body te zitten)

EDIT: blijkbaar heb je dus de EN-EL4 lees ik nu
                    Last edited by caleido; 20 september 2010, 17:46.

Comment

2x EN-EL4a idd...alhoewel als ik zie hoeveel foto's ik nu op één al gemaakt heb was die tweede niet eens heel erg nodig...AA's ook ff geprobeerd, maar waren na ongeveer 50 clicks leeg...wel interessant om als optie te gebruiken

Comment

Working...
                      X