Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon 7D, lijn over het display
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Canon 7D, lijn over het display
Oorspronkelijk geplaatst door Busagoof Bekijk berichtWat zouden jullie doen in dit geval?
Staat de streep alleen op het display, of is ze ook te zien op de foto?
Als de streep ook op de foto staat, dan is het een fout in de sensor, staat de streep alleen op het display, dan zit er een fout in het display.
Je hebt die camera nog geen week, normaalgezien zouden ze direct een nieuwe moeten meegeven zodat je niet hoeft te wachten op de reparatie.
Het is een DOA (dead on arrival)...http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
-
Neen . ben daar tot nu van gespaard gebleven maar mijn is dan maar net een week ouder als jouwe.....
Weet niet waar je hem gekocht hebt ...maar omdat hij dus nog geen week oud is , en moest dit probleem zich blijven voor doen zou ik onmiddelijk terug naar jou verkoop punt gaan .........Zeg dit niet met 100% zekerheid maar als je camera binnen de week problemen toont, zoud u toch direct een nieuwe moeten krijgen (dus geen vervelende wachttijden door hem te laten versturen)
veel succes
mvg stmCanon EOS 1000D/7D Canon EF 100-400L ,EF 17/40L Sigma 150 Macro
Comment
-
Die lijn is niet te zien op de foto, enkel het display.
"DOA" Bedankt voor de info, ik ga er morgen meteen mee terug naar de winkel.
Comment
-
-
Bedankt voor de reactie's.
Ik heb jullie raad opgevolgd, de winkel was vandaag toevallig open, en heb inderdaad een nieuw toestel gekregen.
Waar BD allemaal al niet goed voor is
Maar herkent iemand het probleem eigenlijk? Ik had het nog nooit gezien.
merci.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Busagoof Bekijk berichtMaar herkent iemand het probleem eigenlijk? Ik had het nog nooit gezien.
Comment
-
dat zwart stukje op het lcd scherm, bleef dat er ook?
indien ja, was het binnenste deel van het schermpje gebarsten, is de camera op een hoek of iets dergelijks gevallen?
ik had hetzelfde aan de hand met het lcd scherm van mijn touch-gsm, een lijn dode pixels, en een rare zwarte vlek op het scherm waar niets meer getoond werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk berichtDat is een schoorsteen en een gevel van een huis haha
Comment
-
Comment