Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 550d of wachten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 550d of wachten

    Hallo,
    Ik zou willen beginnen met fotografie ,heb al eens een 450d gehad,maar gebruikte het niet wegens tijdgebrek
    en dacht nu aan een canon 550d met een 18*55 / 55*250 lens OF 18*250 Of 18*200

    Nu ga ik naar de winkel voor wat info en zei dat er geen 550d op stock zijn ,dat canon niet veel 550 produceerde,Maar ze komen nog binnen , Hij dacht dat de rede was omdat 21 september een beurs is waar de nieuwe toestellen gaan binnenkomen,
    Deze gaan dat ongeveer dezelfde prijs zijn als de 550 maar geupdated !

    Hmmm Lijkt met dan toch de moeite om te wachten niet , en welke lens raden jullie me dan aan , is voor mijn kindjes te fotograferen en natuurlijk ook de natuur hé !!
    Woon in een bos !!Is het beter om een lens te nemen met veel bereik of 2 apparte?

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Canon 550d of wachten

    Je hebt een 450D gehad maar geen tijd, heb je dan nu tijd voor een 550D
    De 550D is nog niet zo lang uit, dus ik denk niet dat er in september een opvolger komt.
    Voor 125€ meer heb je wel een 50D
    7D en 17-55/2.8 en 70-200 4 L IS en ext 1.4II en 430EXII

    Comment


    • #3
      Re: Canon 550d of wachten

      ik zou nog een jaartje of 10 wachten tegen dan is er wel de zevenvoudige opvolger van de 550D of van de 50D
      die opvolger zal waarschijnlijk wel beter zijn dan zijn voorganger dus kan je altijd wachten op een opvolger

      Comment


      • #4
        Re: Canon 550d of wachten

        Precies een winkel die niet wil verkopen
        De 550d is nog niet lang uit, en verkoopt blijkbaar goed, prijs/mogelijkheden zijn zeer goed.
        Als je niet wil filmen is de 50d een goed alternatief, alhoewel die wellicht wel snel een opvolger zal krijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Canon 550d of wachten

          Ik heb ook al wel gemerkt dat veel zaken zonder stock zitten.

          Idd ligt het ms aan Fotokina, maar eerder aan t feit dat men minder toestellen produceert omdat in deze crisistijden mensen eerder besparen op onnodige zaken (zoals fototoestellen) ipv op eten, benzine etc ... Geen vraag = geen aanbod.

          Als je ziet dat je 5 jaar geleden 600 euro betaalde voor een Canon Ixus 500 van 5 mp en als je ziet wat je nu voor 600 euro krijgt (instapmodel dslr), da's een heel verschil. Dan kan je blijven wachten natuurlijk.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • #6
            Re: Canon 550d of wachten

            De 60D zit eraan te komen. Er zijn reeds foto's opgedoken van het toestel. Blijkbaar heeft de 60D een draaibaar scherm.

            Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

            Comment


            • #7
              Re: Canon 550d of wachten

              Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
              ik zou nog een jaartje of 10 wachten tegen dan is er wel de zevenvoudige opvolger van de 550D of van de 50D
              die opvolger zal waarschijnlijk wel beter zijn dan zijn voorganger dus kan je altijd wachten op een opvolger

              Ik wacht al 40 jaar vergeefs op de ultieme camera.....

              Comment


              • #8
                Re: Canon 550d of wachten

                Oorspronkelijk geplaatst door Pixelke Bekijk bericht
                De 60D zit eraan te komen. Er zijn reeds foto's opgedoken van het toestel. Blijkbaar heeft de 60D een draaibaar scherm.

                http://www.canonrumors.com/category/...phy/canon-60d/
                Dat kantelbaar scherm is allesinds een zeer grote plus!

                Ik ben benieuwd...

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 550d of wachten

                  Is allemaal waar, maar de 60D is niet de opvolger van de 550D dus zou ik niet wachten en de 550 kopen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 550d of wachten

                    De 550D is nog vrij recent, er zijn andere modellen die eerder aan vervanging toe zijn.
                    Er is dus maar heel weinig kans dat er dit jaar nog een vervanger komt voor de 550D.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 550d of wachten

                      Ga morgen dan maar de 550d bestellen bij studio 73 in geel !

                      Maar is niet op stock , hoop dak nie te lang moe wachten

                      maar met welke kid ??

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 550d of wachten

                        Neem gewoon de starterskit dus de 18-55 wel zien dat het die met IS is en de 55-250mm dit zijn twee zeer goede lensjes geloof me ik heb ze vroeger ook gehad op mijn 450D en ik vond ze toen zeer scherp en goede kwaliteit voor die prijs...Ze zijn in ieder geval beter dan de 18-200mm en de Tamron 18-250 of 270mm

                        En de mensen hebben gelijk als ge steeds moet wachten tot er een nieuwe versie gaat uitkomen kun je beter geen camera kopen en wachten tot ze uiteindelijk de ultieme uitvinden!!! Wat nooit het geval zal zijn. De 550D is een knap toestel ik vond mijn 450D al prachtig toen ik die had. Dus Succes.

                        grtz DIRK
                        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 550d of wachten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lyano Bekijk bericht
                          Ga morgen dan maar de 550d bestellen bij studio 73 in geel !

                          Maar is niet op stock , hoop dak nie te lang moe wachten

                          maar met welke kid ??
                          Met die vraag kunnen we je nooit helpen. Als ouder zijn alle kinderen je even lief, ondanks of juist wegens hun verschillen.
                          Mocht het om een adoptie gaan, daar zijn andere forums voor.
                          Sony en Olympus
                          Fotoseries

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon 550d of wachten

                            Less than a year after the launch of the EOS Rebel T1i (500D) comes the latest in Canon's hugely popular consumer SLR range, the Rebel T2i (EOS 550D). With the 450D and 500D Canon appeared to be pulling away slightly from the real 'entry level' (a sector driven almost entirely by price), and the EOS 550D - on paper at least - is no exception, outgunning many of the 'upper entry level' and mid range SLRs on the market today in terms of spec. To ensure it doesn't lose out at the price-sensitive DSLR entry point Canon is once again introducing its new flagship Rebel as a 'sister' product to the camera it ostensibly replaces. The EOS 500D (Rebel T1i) will be staying in the range for the rest of 2010 (at, one presumes, a more attractive price point). We would assume that the new model finally spells the end of the line for the current 'bargain' Canon, the venerable Rebel XSi (EOS 450D).

                            In many respects the EOS 550D is a 'baby EOS 7D'. As well as getting a resolution boost to a class-leading 18 megapixels and a significantly upgraded movie mode (which now offers full HD capture at up to 30 fps, has full manual control and the option to use an external stereo microphone), the EOS 550D gets the 7D's sophisticated new metering system (bringing it a lot closer to similarly positioned Nikon SLRs). It also sports a new widescreen (3:2) LCD panel, has improved button design and finally offers the ability to customize the Auto ISO function.
                            _______________________________
                            Tall Swooper Feather Flag
                            wedding dresses 2011

                            Comment

                            Working...
                            X