Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Om te beginnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Om te beginnen

    Beste lezers,
    Ik ben op zoek naar een betaalbare reflexcamera. Hij hoeft niet super-gesoficiceerd te zijn, het is de bedoeling dat ik snel bewegende beelden kan vastleggen zoals (vooral) voorbij razende moto's. Ik wil er ook zeer snel na elkaar kunnen vastleggen, dus hoe meer foto's per sec. hoe beter.
    Ik ben absoluut een amateur, dus zoals gezegd hoeven er niet veel snufjes op te zitten. Mijn budget is eerder beperkt, dus tweedehands is waarschijnlijk de enige oplossing.
    Alvast bedankt voor de (hopelijk vele) reacties.

  • #2
    Re: Om te beginnen

    Misschien toch eerst even vertellen over welk budget je beschikt?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Om te beginnen

      spijtig, snel na elkaar schieten is net een van de dingen die je enkel in de hogere prijsklasses vindt. Tenzij je 3 beelden per seconde snel vindt. dan geraak je er wel met een 600€
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Om te beginnen

        Deze?

        Sorry, ik lees nu pas dat het een reflex-camera moet zijn.
        Dat is de Casio in de link dus niet.
        Ik laat de link staan, kijken kan geen kwaad toch?
        Last edited by heaucheneaudt; 12 augustus 2010, 20:43. Reden: aanvulling

        Comment


        • #5
          Re: Om te beginnen

          Casio, geen reflex, maar kan 60fps doen. Je moet een keuze maken.....
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

          Comment

          Working...
          X