Ik heb problemen met mijn microdrive sinds het weer kouder is geworden.. toeval of niet, ik weet het niet. Ik bedoel het weer zoals vandaag (10 graden). Ben in oktober naar Turkije op vakantie geweest, er was geen enkel probleem.
Wanneer ik mijn Fuji M603 met de 1GB MD aanzet, hoor ik 5 tikjes van de MD en dan een foutmelding op het scherm dat de MD niet kan gelezen worden.
Ik heb het ook in een CF II kaartlezer geprobeerd, zelfde probleem.
Als ik het een paar keer uit het toestel haal en een beetje verwarm gaat het wel. Soms na 3 tikjes. Wanneer het werkt, is er geen enkel probleem meer.
Ik weet niet meer of die 3 tikjes er vroeger ook waren, ik dacht van niet. Kan er iemand bevestigen?
Heeft er iemand ook een gelijkaardig probleem gehad?
Iemand al een MD laten herstellen?
Wanneer ik mijn Fuji M603 met de 1GB MD aanzet, hoor ik 5 tikjes van de MD en dan een foutmelding op het scherm dat de MD niet kan gelezen worden.
Ik heb het ook in een CF II kaartlezer geprobeerd, zelfde probleem.
Als ik het een paar keer uit het toestel haal en een beetje verwarm gaat het wel. Soms na 3 tikjes. Wanneer het werkt, is er geen enkel probleem meer.
Ik weet niet meer of die 3 tikjes er vroeger ook waren, ik dacht van niet. Kan er iemand bevestigen?
Heeft er iemand ook een gelijkaardig probleem gehad?
Iemand al een MD laten herstellen?
Comment