Hallo ik ben nieuw hier (heb wel ervaring met forums) en ik ben 13 jaar oud en één van mijn hobby's is fotografie Ik heb eigenlijk niet echt een camera en gebruik meer de camera van mijn papa. Die was vroeger een echte fotografie fanaat ;P en ik vraag me af wat kan ik er eigenlijk allemaal mee doen want hij weet niet echt meer wat hij er mee kan doen. Ik zou graag het maximale eruit halen voor kwaliteitsfoto's voor mijn papa. Ik heb enkele mooie foto's kunnen trekken op vakantie en heb me een pocket handboek gekocht geschreven door Micheal Freeman om enige ervaring op te snuiven. De camera die ik gebruik is een Canon EOS 5D Mark II. Ik vind het een toffe camera om foto's te gebruiken en ik gebruik hem niet op de volledig automatische stand want dan is de licht inval meestal niet goed tegenover ik hem op de 'P' stand zet vind ik ze persoonlijk beter eruit zien + makkelijk om een prachtige Panorama foto te maken op de computer. Mijn lens heeft (gelukkig maar) een beeldstabilisator mijn grootste lens die ik ter beschikking heb is een 24 - 105 mm maar mijn papa is van plan een 100 - 400 mm te kopen (denk ik maar ben niet meer zo zeker...) zodanig dat ik beter foto's zou kunnen maken. Ik hoop dat dit genoeg info is om jullie te laten weten hoe ik het maximale eruit kan halen en in ieder geval al bedankt om mij te helpen
PS. Weet iemand een goede bewerkingssoftware voor mijn foto's gratis en voor de Mac OS X? Dank bij voorbaat
PS. Weet iemand een goede bewerkingssoftware voor mijn foto's gratis en voor de Mac OS X? Dank bij voorbaat
Comment