Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dimage 7

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dimage 7

Hallo iedereen,
    Ik heb met veel interesse de discussie gevolgd ivm de online shopping.
    Ik ben zelf een die-hard shopper in een winkel waar ik het product kan betalen en onmiddelijk meenemen, maar de prijsverschillen zijn toch wel heel de moeite waard om het ook eens op de nieuwe manier te proberen.
    Jullie positieve ervaringen nemen nu stilaan mijn remmingen weg.
    Ik ben in de markt voor een Dimage 7. Iemand daar die reeds ervaring heeft met dit nieuw toestel???

Hallo,

Ik heb indertijd ook getwijfeld tussen de Fuji Finepix 6900Z, de Nikon Coolpix 995 en de Minolta DImage 7. De Nikon is weggevallen o.w.v. zijn 'speciale' uiterlijk, de Minolta o.w.v. de prijs en wegens 'niet echt beter' dan de FJ6900Z.

Lees in ieder geval eens volgende reviews:

Ik ben m.a.w. zeer tevreden over mijn FJ6900Z, deze is ook nog een stukje goedkoper dan de DImage 7 ...

--
    Met vriendelijke groeten,
    Sven De Troch
    sven@nt-admin.com
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Hallo,

Ik heb indertijd ook getwijfeld tussen de Fuji Finepix 6900Z, de Nikon Coolpix 995 en de Minolta DImage 7. De Nikon is weggevallen o.w.v. zijn 'speciale' uiterlijk, de Minolta o.w.v. de prijs en wegens 'niet echt beter' dan de FJ6900Z.

Lees in ieder geval eens volgende reviews:

Ik ben m.a.w. zeer tevreden over mijn FJ6900Z, deze is ook nog een stukje goedkoper dan de DImage 7 ...

--
      Met vriendelijke groeten,
      Sven De Troch
      sven@nt-admin.com
      Hallo LouGil,

Alhoewel ik echt niet getwijfeld heb in verband met de Dimage 7 ( te duur en mijn Fuji 6900Z al besteld voor ik alles wist van de Minolte ...) kan ik hetgeen Sven hierboven schrijft volledig beamen.
      Ik heb dus ook met de Nikon 995 in mijn hoofd gezeten....
      Als mijn budget een Minolta had toegelaten, dan had ik nog een sprongetje hoger gemaakt, E-10 of zo.... Maar budget is budget hé.
      Kortom : nog geen minuut spijt gehad met mijn 6900Z
      Ben heel blij met mijn Fuji 6900Z.

Met vriendelijke groeten.

Skitch
      ​​

Comment

Working...
      X