Beste fotografie liefhebbers ,
Net zoals de meeste onder jullie hou ik ook van fotografie .
Ik neem al aantal jaren graag foto's van vanalles en nog wat.
Mijn huidig toestelletje is een dig.compact canon ixus 80IS 8 megapix.
Maar na een tijdje wil je u meer gaan verdiepen zodat je niet bij beperkingen blijft zitten.
Ik wil dus een extra dig camera aankopen ,mijn eerste DSLR !
Om geen miskoop te doen kom ik hier om wat extra informatie en raad vragen van de pro's onder jullie die er al veel ervaring mee hebben.
Ik zou dus graag een CanonEOS 500D of EOS 550D kopen
alsook wil ik een extra lens bijkopen waarmee ik in één keer al goed op weg ben voor bepaalde zaken.
Mijn intresse gaat uit naar straatfotografie(tele),planten en beestjes(macro) , en portret en natuurfotografie.
Ik had is gelezen dat een canonlens 30 -700 daar goed zou voor zijn of is er nog iets anders ?
Groetjes,
Wim
Net zoals de meeste onder jullie hou ik ook van fotografie .
Ik neem al aantal jaren graag foto's van vanalles en nog wat.
Mijn huidig toestelletje is een dig.compact canon ixus 80IS 8 megapix.
Maar na een tijdje wil je u meer gaan verdiepen zodat je niet bij beperkingen blijft zitten.
Ik wil dus een extra dig camera aankopen ,mijn eerste DSLR !
Om geen miskoop te doen kom ik hier om wat extra informatie en raad vragen van de pro's onder jullie die er al veel ervaring mee hebben.
Ik zou dus graag een CanonEOS 500D of EOS 550D kopen
alsook wil ik een extra lens bijkopen waarmee ik in één keer al goed op weg ben voor bepaalde zaken.
Mijn intresse gaat uit naar straatfotografie(tele),planten en beestjes(macro) , en portret en natuurfotografie.
Ik had is gelezen dat een canonlens 30 -700 daar goed zou voor zijn of is er nog iets anders ?
Groetjes,
Wim
Comment