Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nummering van foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nummering van foto's

Een vraagje

heb volgend probleem: ik heb een G3, mijn broer een G5. Hij heeft geen pc dus hij komt bij mij om zijn foto's te laten afdrukken MAAR het kan dus zijn dat hij foto's heeft met dezelfde nummer als foto's van mij. Dit geeft dus een probleem als we allebei foto's in 1 keer willen laten afdrukken.

Nu is de nummering bv: IMG-0001

Kan ik die IMG veranderen door BRT bij mij, en LUC bij mijn broer?

Merci
    Nikon D90 + Canon Powershot G3

Geen enkel probleem maar wel na de opname en niet in het toestel, maar door een bewerking achteraf op de computer.
    Irfanview doet dit snel en wel en het prgramma is nog altijd gratis te downloaden op de meeste shareware site's.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ga het straks eens proberen se.

Momenteel doe ik alles gewoon in verkenner, vindik eigenlijk lekker makkelijk
      Nikon D90 + Canon Powershot G3

Comment

Originally posted by Brieje
        Ga het straks eens proberen se.

Momenteel doe ik alles gewoon in verkenner, vindik eigenlijk lekker makkelijk
        Met verkenner kan je ook de rename uitvoeren maar dan is dit per bestand, Irfanview doet aan batch verwerking en hernoemt een hele map zowel op de kaart als op harde schijf in zeer korte tijd.
        Vandaar dat ik dit aanbeveel, als je liever per bestand blijft werken kan je dit blijven doen zoals voorheen.

Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

@Brieje
          Hi,
          Als je meerder bestanden in één maal wil hernoemen is 1-4 rename ook een handig programma.
          Gratis af te halen op http://www.1-4a.com/rename/

groeten

Comment

ik gebruik hiervoor http://www.van-wonterghem.be/bd/TheRenameProgram.exe 496 kb groot
            Groeten Svenny007
            Lier (BE)

(Nikon D90 + AF-S Nikkor 18-200mm + AF-S Nikkor 12-24 + SB-900) (Nikon P510) (Nikon AW100)

Comment

Working...
            X