Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trips in zoekeroculair?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• trips in zoekeroculair?

hallo,

ik was foto's aan het nemen toen ik plots een trips zag lopen. Hij zit niet op de lens, niet op de sensor en niet op het zoekeroculair en als ik een foto neem, staat hij er alvast niet op. Waar zou hij nog kunnen zitten en is het mogelijk om dit zelf te verwijderen?

gr,

Willem

Re: trips in zoekeroculair?

tja..Willem dat wordt een psychiater hoor.
    grt,bouk.
    Last edited by bouk; 29 juli 2010, 10:29. Reden: ';,./
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

misschien in de lens?

Comment

trips?

horen die niet onder de tong gelegd te worden?
        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Een paar weken geleden had ik ook een beestje in de zoeker van de 5D zitten.
          Na een lenswissel zag ik dat beestje een paar keer voorbijlopen terwijl ik door de zoeker keek. Dat was tijdens het fotograferen van schepen (Tall Ships), en ik heb het nog laten zien aan een andere fotograaf, en die zag het ook (ik heb dus geen psychiater nodig).

Waar dat beestje juist zat in de camera dat weet ik niet, het kwam scherp in beeld door de zoeker, en het stond gelukkig niet bij op de foto's.
          Onderdtussen heb ik het niet meer gezien, waarschjnlijk heeft het een klap van de spiegel gekregen.
          Alles werkt nog perfect, ik heb geen reden om het toestel uit elkaar te laten halen om uit te zoeken waar het gebleven is...
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

E605 (lol)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk bericht
              E605 (lol)
              Is dat nog te krijgen ?
              Anders toestel een paar minuutjes in de microgolf

greetz
              Cheeta
              Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
              flickr

Comment

Ik heb een paar jaar geleden al zo'n beest in m'n camera gehad. Heb er destijds ook nog een topic over geopend... Het goede nieuws is dat ik die camera nadien nog geruime tijd heb gebruikt en geen problemen ben tegengekomen.
                www.indetailfotografie.nl

Comment

Na 1 week gebruik van mijn 2e 500D had ik ook een lichtbruin dun streepje aan de binnenkant van de zoeker.

Ik dacht eerst dat het stof of een kras op de sensor was, gelukkig niet.

En aangezien het niet te zien was op de foto's, vermoed ik dat het ook zoiets is. Of een stofje of zo.
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

ik heb ondertussen het beestje niet meer gezien. Ik denk dat ik het hierbij zal laten. Bedankt voor de antwoorden!

gr,
                    willem

Comment

zijn anders leuke beestjes hoor. Vooral als ze in je pc-scherm rondlopen terwijl je fotos bewerkt; Je mag er niet op duwen want anders zitten ze er voor altijd !
                      Ma heeft er al 1 tje dood achter het lcd-beschermplaatje van haar compactje.
                      Voor eeuwig
                      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Working...
                      X