Soms zie ik een rood lichtje branden, ik denk in de zoeker, weet iemand waarvoor dit dient ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rood licht
Collapse
X
-
Rood licht
Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto'sLabels: Geen
-
-
Re: Rood licht
Punt waar hij op scherpstelt?
Zie je het ook als je bv de knop half ingedrukt houdt?Canon EOS 1000D - Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS - Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS - Bijbehorende zonnekappen en natuurlijk een UV filter om het bier op feestjes op te vangen :P
Comment
-
Je ziet het als je de knop half ingedrukt houdt, dus bij het scherpstellen.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
-
Hier ben ik heel benieuwd naar.Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140
https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht...ik denk in de zoeker...Je "denkt" in de zoeker? Waar zie je het dan. Als je in de zoeker kijkt zie je het sowieso in de zoeker en anders is het sowieso op de camera. Een beetje duidelijker zijn zou schelen
Comment
-
Ik weet het niet meer precies ... dacht dat het vooral 's avonds voorkwam. Kan ook zijn op de body zelf ergens.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtIk weet het niet meer precies ... dacht dat het vooral 's avonds voorkwam. Kan ook zijn op de body zelf ergens.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtSoms zie ik een rood lichtje branden, ik denk in de zoeker, weet iemand waarvoor dit dient ?
bij mij zijn het er 9... streepjes, enkel het middenste is een vierkantje !
toch handleiding (hoofdstuk: "de scherpstelfunctie") maar eens lezen misschien
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtIk weet het niet meer precies ... dacht dat het vooral 's avonds voorkwam. Kan ook zijn op de body zelf ergens. ?Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop
Comment
-
Ik ging net precies hetzelfde zetten, want ik zie ook wel eens een rood lichtje in mijn zoeker.
Oorspronkelijk geplaatst door Sony63 Bekijk berichtgewoon, de AF-sensor waarop hij scherpstelt die oplicht bij scherpstellen (igv spotmeeting)
bij mij zijn het er 9... streepjes, enkel het middenste is een vierkantje !
toch handleiding (hoofdstuk: "de scherpstelfunctie") maar eens lezen misschien
tenzij het op de body is natuurlijk... dat zou het lampje kunnen zijn dat schrijfactiviteit naar de geheugenkaart aanduidtSony RX10 Mark IV
nog een fijne dag verder!
Guido
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk berichtSoms zie ik een rood lichtje branden, ik denk in de zoeker, weet iemand waarvoor dit dient ?
Als je rode dingen ziet in de zoeker zijn het waarschijnlijk je scherpstelpunten die rood oplichten omdat ze aan het scherpstellen zijn of juist niet kunnen scherpstellen.
Comment
Comment