Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop bij PIN? wie nog?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

ja de douanekosten zijn na mijn tussenkomst van €35 naar €14 gezakt
    dus dat valt goe mee hé
    en de service van PIN is vree goe ! (persoonlijke ervaring)
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Originally posted by Dirtyharry71
      Wat bedoel je met "eigen tussenkomst". CF kaarten heb ik al dikwijls bij vasa besteld, maar ik heb nog altijd schrik voor douanekosten. Als de paketten iets groter uitvallen, zijn ze misschien vlugger slachtoffer van controle. Of zijn al die verhalen van geopende verpakkingen cafépraat?
      Wat gebeurd er juist wanneer je pakket op zaventem aankomt. Wordt je dan opgebeld of??

Oli.

Comment

Originally posted by Oliver
        Wat bedoel je met "eigen tussenkomst". CF kaarten heb ik al dikwijls bij vasa besteld, maar ik heb nog altijd schrik voor douanekosten. Als de paketten iets groter uitvallen, zijn ze misschien vlugger slachtoffer van controle. Of zijn al die verhalen van geopende verpakkingen cafépraat?
        Wat gebeurd er juist wanneer je pakket op zaventem aankomt. Wordt je dan opgebeld of??

Oli.
        Bij mijn Xdrive stond er ook photografic software op. Heel weinig moeten betalen (dacht ook 14 euro).
        De dag dat je pakket aankomt bellen ze van DHL ivm facturatie en btw-nummer.
        Mijn 2 pakken dat ik eens besteld had bij lensmate waren daarintegen wel opengemaakt en weer toegeplakt met dat plakband. Op de doos stond wel dat het materiaal was ivm fotografie
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Originally posted by Romain
          Originally posted by Rusty
          http://www.multimap.com/clients/places.cgi?client=shell&db=NL&lang=nl
          Hier kan je het dichtsbijzijnde shell station opzoeken .

Groeten Rusty
          Ik heb naar DHL gemaild.
          De verbintenis Shell-DHL is nog niet aktief..

Nog een vraagje beterffende de Xdrive:
          Deze heeft een USB 2.0 aansluiting.
          Ik heb op mijn PC een 2 USB aansluitingen, doch zeker geen versie 2.0 volgens mij. Kan ik dan wel communicatie maken met de xdrive???

Ik was ook niet thuis toen DHL mijn Xdrive thuis wilde afleveren.Ze syeken een briefke in je brievenbus met een nummer dat je kan bellen en daar vroeg men mij waar ik het pakje wilde ophalen:bij DHL op een km of 12 van Meerhout of te Geel in het Shell-tankstation.Bij deze laatste ben ik hem gaan halen zonder enig probleem.

Gewoon die Xdrive bestellen,Romain.Hij is bij iedereen al geleverd geweest zonder enig probleem.
          Danny's Photosite

Comment

Originally posted by Oliver
            Wat bedoel je met "eigen tussenkomst".
            Dirtyharry71 heeft Vasa de tip aan de hand gedaan om op de pakjes
            "Photographic software" te vermelden. Taks hierop is slechts €14.
            Laat de doos van de X-Drive nu net de grootte van een doorsnee
            software box hebben

CF kaarten heb ik al dikwijls bij vasa besteld, maar ik heb nog altijd schrik voor douanekosten. Als de paketten iets groter uitvallen, zijn ze misschien vlugger slachtoffer van controle. Of zijn al die verhalen van geopende verpakkingen cafépraat?

Oli.
            Bij de douane worden steekproeven genomen; je betaalt dan taks naargelang de inhoud en niet naargelang wat op het papiertje staat.
            "Verdachte" pakjes zullen natuurlijk met meer interesse bekeken worden.

Greetz,
            Geert.

Comment

onlangs 14.79 euro bijbetaald aan DHL voor de cinemadisk...
              daar is dan nog 5 euro administratie voor DHL bij...
              de VAT alleen was nog geen 10 euro
              opgegeven waarde 50$ AUD, " photographic media storage unit"

Comment

Het verschil in levering van DHL snap ik niet goed, samen met Astra hebben we al diverse keren kaarten en X Drive besteld (ook voor andere mensen ) bij Pin en we hebben nooit iets hoeven bijbetalen, het is bestellen betalen aan Pin en 4 dagen later in huis zonder extra kosten, pas nog nieuwe accu's bij Sabah besteld en ook die kwamen zonder extra kosten thuis (via Fed Ex), in 3 dagen .
                Dus kun je je afvragen waarom jullie in België moeten bijbetalen.
                Groeten Omega.

www.digiwaart.nl

Comment

Vasa vermeldde al langer 'Photographic software' op zijn pakjes
                  dat was 't dus niet
                  maar DHL deed een berekening met een defaultwaarde omdat de waarde van 't transport (dacht ik) niet vermeld was
                  en dat kwam dan een stuk duurder (35€) uit dan nu (ongeveer 14€)
                  Heb dat dan aan Vasa gemeld en sindsdien ...
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Vasa vermeldde al langer 'Photographic software' op zijn pakjes
                    dat was 't dus niet
                    maar DHL deed een berekening met een defaultwaarde omdat de waarde van 't transport (dacht ik) niet vermeld was
                    en dat kwam dan een stuk duurder (35€) uit dan nu (ongeveer 14€)
                    Heb dat dan aan Vasa gemeld en sindsdien ...
                    I stand corrected
                    'k Heb nog gezocht naar die post, maar 't was langer dan 120 dagen geleden, en ... je post teveel, Dirtyharry71

Geert.

Comment

Working...
                    X