Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony DSC V1 of HP945 ???graag uw mening

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sony DSC V1 of HP945 ???graag uw mening

sony DSC V1 of HP945 ???graag uw mening...de hp heeft een 8x optische zoom en is stukken goedkoper dan de Sony...
    Wel vroeger al eens op internet dig. foto's gezien van een canon powershot g3 en een gelijkwaaridge HP toestel, ven eenzelfde object.De canon kwam er toen veel beter en scherper uit...

Daar het serieus prijsverschil twijfel ik nu tussen de bovenaan vermelde sony of HP
    Wat denkt U???
    Alvast bedankt!!

Originally posted by vdbergj
    sony DSC V1 of HP945 ???graag uw mening...de hp heeft een 8x optische zoom en is stukken goedkoper dan de Sony...
    Wel vroeger al eens op internet dig. foto's gezien van een canon powershot g3 en een gelijkwaaridge HP toestel, ven eenzelfde object.De canon kwam er toen veel beter en scherper uit...

Daar het serieus prijsverschil twijfel ik nu tussen de bovenaan vermelde sony of HP
    Wat denkt U???
    Alvast bedankt!!
    HP is de bekende afkorting voor Hoopjes Problemen
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by vdbergj

Wat denkt U???
      Alvast bedankt!!
      De Sony DSC V1 is algemeen gekend als van een uitstekende kwaliteit, maar heb er zelf geen ervaring mee. Een HP zou ik niet kopen.

Comment

De dsc-v1 staat bij mij al een hele tijd met stip aangekruist om hem eens te kopen voor mijn vrouw, maar eerst moet de pc vervangen worden ...en dat gaat niet te lang meer duren
        Het zoom probleem kan wel opgelost worden met een teleconvertor.
        Prijs van het beestje bij www.topfoto-online.de is 599€ als ik me niet vergis
        Succes
        Erwin
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Originally posted by erwin
          De dsc-v1 staat bij mij al een hele tijd met stip aangekruist om hem eens te kopen voor mijn vrouw, maar eerst moet de pc vervangen worden ...en dat gaat niet te lang meer duren
          Het zoom probleem kan wel opgelost worden met een teleconvertor.
          Prijs van het beestje bij www.topfoto-online.de is 599€ als ik me niet vergis
          Succes
          Erwin

Dat is de going prijs hier in Belgie voor een duitse of franse versie.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Working...
          X