Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beginner: D90 of EOS550?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beginner: D90 of EOS550?

Hallo,

Ik heb mij sinds kort ingeschreven op dit forum om meer te weten te komen over fotografie. Ik ga een reflexcamera kopen maar als leek in het vak wil ik mij eerst goed informeren.

Ik wil onmiddellijk een goede all-round camera om dan te beginnen aan een avondcursus. Mijn doel is om foto's te nemen van feesten, dieren en landschappen.

Ik had gedacht aan een D90 of een EOS 550 met 1 lens, een 18-200VR zodat ik niet de hele tijd van lens moet wisselen...

alle reacties zijn welkom, thx!!
    Nikon D90 ~ Nikon AF-S DX 18 - 105mm f/3.5-5.6G VR

Re: beginner: D90 of EOS550?

Waarom geen Sony NEX als je toch alleen maar een 18-200 wil?

Comment

Iedereen die een D90 bezit zal zeggen dat dit de goede keuze is (ik onder andere), maar dat wil niet zeggen dat de EOS550 slecht zou zijn! Aan jou om je budget in evenwicht te houden en begin dan maar plaatjes te schieten, het is tenslotte de fotograaf die bepalend is voor de uiteindelijke compositie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReflexWR Bekijk bericht
        Ik had gedacht aan een D90 of een EOS 550 met 1 lens, een 18-200VR zodat ik niet de hele tijd van lens moet wisselen...
        Als je alleen een 50/1.8 koopt, kun je ook niet van lens verwisselen......
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

zodat ik niet de hele tijd van lens moet wisselen...
          Laat dat nu net één van de voordelen van het DSLR gebeuren zijn; dat je van lenzen kan wisselen

Stel je anders eerst effe de vraag waarom je naar DSLR wil gaan, mss beter met een goede bridge
          Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
            Waarom geen Sony NEX als je toch alleen maar een 18-200 wil?
            Of zo'n nieuw bridge .
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

koop beiden en verkoop diegene die je het minst aanstaat
              nikon stuff

Comment

Working...
              X