Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweedehandse aankoop - al dan niet gestolen ????

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tweedehandse aankoop - al dan niet gestolen ????

Ik koop zowiezo haast nooit iets tweedehands en als ik een aanbod zie probeer ik ook uit te vinden wat voor iemand het is, sjachelaars daar koop ik zeker niets van.
    Doorgaans zijn de tweedehands prijzen ook te duur en koop je beter nieuw, is de prijs dan weer laag is er dikwijls iets niet pluis.
    Spijtig dat er geen site bestaat waar alle gestolen goederen in komen, dat zou diefstal flink terug dringen denk ik.
    Zoiets als tweedehands op diverse artikels kunnen zoeken op gestolen dingen, zelfs de flikken zouden er goed mee zijn want nu weet het een korps niet van een ander korps wat gestolen is.
    Last edited by Sus; 14 juli 2010, 12:40.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Al goed en wel maar voor al die mensen die op ebay kopen er zijn er nogal wat hier ook , kent men de verkoper niet en komt zelden in aanraking met hen of het zou moeten zijn dat je het zelf afhaald en dan heb je nog het feit dat als je geboden hebt je verplicht bent om dat spul te kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
        Al goed en wel maar voor al die mensen die op ebay kopen er zijn er nogal wat hier ook , kent men de verkoper niet en komt zelden in aanraking met hen of het zou moeten zijn dat je het zelf afhaald en dan heb je nog het feit dat als je geboden hebt je verplicht bent om dat spul te kopen
        Op ebay koop ik commodities zoals kabeltjes enzo, desnoods een tweedehands grasmaaier, ook nooit voor meer dan 100 EUR

Zeker geen camera, of lenzen

Met BD hiermee nog nooit problemen gehad, als er iets loos is zie je dat van ver.

Mijn serienummers staan op MyCanon , ik verwacht daar niets van, maar ik ben alvast te goeder trouw

Comment

Working...
        X