Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D aanschaffen: speciaalzaak of goedkoopste webshop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 7D aanschaffen: speciaalzaak of goedkoopste webshop?

Ik overweeg ernstig om een Canon 7D met een EF-S 18-135 aan te schaffen ter vervangen van mijn 350D met 18-55 kitlens.

Bij een bekende fotozaak om de hoek betaal ik hiervoor € 1685. De laagste prijs voor hetzelfde in een onlineshop in België die ik gevonden heb is € 1481 (incl. verzending).

Waarom zou ik € 200 meer betalen in een winkel voor exact hetzelfde? In geval van defect moet de camera in beide gevallen toch terug naar Canon en niet naar de winkel, neem ik aan?

Andere argumenten pro/contra?

Alvast bedankt voor jullie input!
    Last edited by SyntaX TerroR; 10 juli 2010, 19:47. Reden: typo

Re: 7D aanschaffen: speciaalzaak of goedkoopste webshop?

Hoi

ik vind 1559 bij foto rubens en 1557 bij foto bastiaens.
    Dat verschil is kleiner en voor mij persoonlijk aanvaardbaar maar dat is persoonlijk.
    Ik ga meestal naar foto rubens , ze hebben me daar al eens goed (en gratis!!) geholpen met een garantiegeval van een lens die ik tweedehands had gekocht.
    Ook heb ik daar al goede uitleg gekregen ivm flitsen ,pluutjes en dergelijke.
    Voor mij is dat het waard om loyaliteit te tonen, en (soms) een kleine meerprijs te betalen.
    Je kan er ook spullen vasthouden enzo wat je kan helpen om een indruk van iets te krijgen.
    De ene body ligt al beter in de hand dan de andere....
    Ook hun mini photokina vind ik bijvoorbeeld leuk , als we allemaal online gaan kopen zullen zulke initiatieven ook verdwijnen (tesamen met de winkels)

Ook i.v.m. garantie kan het verschil maken, ik heb onlangs ,na bemiddeling van "mijn kleine dorpswinkel", na de garantieperiode een nieuwe plasma gekregen.
    Dat zie ik een online winkel of makro nog niet doen.

Ik ben dus duidelijk een voorstander van kopen in een winkel

grtjs jozef
    D800 en een goed glasservies

Comment

Ik heb onlangs mijn Nikon D90 gekocht bij CameraNU.nl, het toestel was er ook 200 euro goedkoper.
      Zeer snelle levering terwijl het hoofdkantoor in Nederland ligt.
      Voor garantie kan je gewoon terecht bij het Belgische kantoor van Canon, of je kan het ook naar CameraNU opsturen.

Groeten,
      Maxim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SyntaX TerroR Bekijk bericht
        Ik overweeg ernstig om een Canon 7D met een EF-S 18-135 aan te schaffen ter vervangen van mijn 350D met 18-55 kitlens.
        Bij een bekende fotozaak om de hoek betaal ik hiervoor € 1685. De laagste prijs voor hetzelfde in een onlineshop in België die ik gevonden heb ik € 1481 (incl. verzending).
        Welke onlineshop verkoopt deze set aan die prijs?
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Of je koopt een zo goed als nieuwe, volledige set voor die prijs....van mij

(zie te koop)
          SKurt.be
          www.SKurt.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
            Kamera express BV 1459 euro.
            Canon EOS 50D - 17-55mm f2.8 - 55-250mm f/4-5.6 IS - Canon Speedlite 420 EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
              Vond deze prijs bij Redcoon.be en is volgens mij een heel scherpe prijs.

Oorspronkelijk geplaatst door SKurt Bekijk bericht
              Of je koopt een zo goed als nieuwe, volledige set voor die prijs....van mij

(zie te koop)
              Een tweedehands set aan nieuwprijs kopen? Ik denk dat we dan toch eens over de prijs moeten praten. ;-)

Comment

Working...
              X