Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon d300s of d700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nikon d300s of d700

    Wie helpt mij ik ben al een tijdje bezig met fotografie en ben van plan een nieuwe camera te kopen maar kan niet beslissen een nikon d300s of een d700 of heeft nog iemand een andere optie en waarom zou ik voor deze moeten gaan wat zijn de voordelen?

  • #2
    Re: nikon d300s of d700

    Gebruik de zoekterm ""D300s D700" in de zoekfunctie (Titels). Leesvoer genoeg.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: nikon d300s of d700

      Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign
      Waarom wordt dit dan ook niet gezegd tegen de andere 500 posters dat ze de zoekfunctie moeten gebruiken, aangezien dat er hier dagelijks onzinge topic worden gestart over welk toestel te kopen of met de vraag welk merk is het beste ???

      Grtz, Ardesign
      Voor de vragenstellers is zo'n topic helemaal niet onzinnig.
      Ik ben echter niet van plan om ze allemáál bij het handje te nemen, ik heb nog andere dingen te doen.

      Wat belet jou om mijn voorbeeld te volgen?
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: nikon d300s of d700

        [Mod]Tegen niemand in het bijzonder, maar sta me toe nog eens even uit de Forumreglementen te citeren:
        1.9. Ik zoek ‘iets’ op het forum...

        Het archief van BD bevat een schat aan informatie, zo veel zelfs dat je wel uren geboeid bezig kan blijven met één onderdeel. De zoekfunctie (die je rechts bovenaan je scherm onder de knop ‘Zoeken’ of ‘Search’ vindt) geeft je de snelste toegang tot specifieke informatie.

        Even gebruik maken van deze functie heeft het enorme voordeel dat je vaak onmiddellijk geholpen bent. Een kleine moeite die direct en overvloedig beloond wordt!

        Mensen die niet echt met het internet vertrouwd zijn slaan deze mogelijkheid al eens over. Als je deze gebruikers erop wil wijzen dat de zoekfunctie bestaat, doe dit dan op een vriendelijke en beleefde manier.
        [/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment

        Working...
        X