Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste spiegelreflex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eerste spiegelreflex

    Oorspronkelijk geplaatst door Epics Bekijk bericht
    Helaas is de analoge camera van mijn papa een Nikon , anders had het idd wel erg handig geweest Ik ga wel best beginnen met 1 lens te kopen want zoveel geld heb ik niet als 16-jarige.
    Niet twijfelen dan.

    De D90 icm de 18-105VR is een prima combo
    Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
    Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

    Comment


    • #17
      Re: Eerste spiegelreflex

      Lijkt dit dan een goede combi?
      http://www.evshotsphotography.com

      Comment


      • #18
        Re: Eerste spiegelreflex

        Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
        Eigenlijk raad ik dan aan om een iets goedkooper toestel te kopen, en een duurdere lens. Een D90 is toch een overkill als beginner. Een toestel komt gewoon niet tot zijn recht zo'n een goede lens erop.
        Tja, en als je een beetje interesse hebt voor fotograferen, ben je binnen de kortste keren dat goedkope toestel zat. Dan kun je nog eens een body gaan kopen.
        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
        Our English website: www.kaichitravel.com
        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

        Comment


        • #19
          Re: Eerste spiegelreflex

          Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
          Tja, en als je een beetje interesse hebt voor fotograferen, ben je binnen de kortste keren dat goedkope toestel zat. Dan kun je nog eens een body gaan kopen.
          Niet met een betere lens. Ik denk dat veel mensen de belangrijkheid van lenzen echt onderschatten.

          Comment


          • #20
            Re: Eerste spiegelreflex

            Oorspronkelijk geplaatst door Epics Bekijk bericht
            Yep
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

            Comment

            Working...
            X