Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toestel om memorycards te kunnen bekijken.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Toestel om memorycards te kunnen bekijken.

Hi,
    Ik vroeg me gewoon af of er een apparaat of iets dergelijks bestaat een beetje zoals een x-drive, waar men zijn memory card kan insteken en de foto's op het toestel zelf kan bekijken. dus een (x-drive)? met een scherm van rond de 15 op 11 cm.

mvg,
    Geert

Originally posted by BONZAI
    Hi,
    Ik vroeg me gewoon af of er een apparaat of iets dergelijks bestaat een beetje zoals een x-drive, waar men zijn memory card kan insteken en de foto's op het toestel zelf kan bekijken. dus een (x-drive)? met een scherm van rond de 15 op 11 cm.

mvg,
    Geert

Die zijn pas nieuw: Phototainer, gezien: http://www.d95.nl/Digitaalfotograferen/Diversen/Phototainer.htm

Comment

Hartelijke dank voor de reaktie !!

mvg,
      Geert

Comment

Kijk ook eens op http://www.archos.com/
        Jan
        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

Comment

ja, dat bestaat en het is waarschijnlijk nog maar alleen op de UK markt. Ik ben er toevallig via yahoo.com op uitgekomen maar kan mij de naam niet meer herinneren. Het is zoals een x-drive met kleurenscherm. Bij niet gebruik vouwt het toestel dicht. Het kan ongeveer alle formaten visualiseren, inclusief RAW. Er zit (als mijn geheugen mij niet in de steek laat) ofwel een 40GByte ofwel een 80 GByte harde schijf in. En ik dacht dat het draaide onder Windows CE. Er is ook een USB 2.0 aansluiting voor het copieren naar PC. Dit laatste heeft mij er direct doen aan denken dat met wat knutselwerk en een USB klavier ... je een performante mini PC bekomt.

Prijs meen ik te situeren tussen 300 en 400 GBpounds. Met de feestdagen in het verschiet ...

Robert

ps: gevonden: phototrainer pt300p

http://www.acecameras.co.uk/asp/product.asp?recorprod=1&product=9417&cat=1183&ph=c at&keywords=&recor=1&SearchFor=&PT_ID=1

Hi,

mvg,
          Geert

CANON 1Ds III | CANON 24-105 IS |CANON 85 1.2 |CANON 17-40 |CANON 70-300 DO IS | Canon 270 EX

Comment

Hi,

mvg,
            Geert

Zekers, zoiets noemt men een laptop........

Comment

Archos ligt gewoon in de FNAC, maar schrik niet van de prijs...
              Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Working...
              X