Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reiniging toestel en méér stofjes door de lens dan voorheen ?!?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: reiniging toestel en méér stofjes door de lens dan voorheen ?!?

Je hebt misschien nog een iemand die bij deze winkel is geweest en waar de spiegel en matglas is schoongemaakt inplaats van de sensor.
    Ja een foutje maakt iedereen wel eens.
    Misschien was de man die het klusje opnam geen Belg maar een Hollander.
    Die zijn helemaal in de ban van het voetbal op het ogenblik.
    Maar in iedergeval zulke boodschappen zelf doen en controleren in de winkel.
    Maar ik denk dat als je naar de winkel gaat en dat uitpraat dat het wel inorde komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Loodgieterke Bekijk bericht
      Gelukkig leest mijn vrouw hier NOOIT want ik denk na het lezen van deze discussie dat ze zou zeggen ik zal de lensen van mijn ventje is goed wassen in soppeke mé warm water sé dak me ventje weer is content maak

Jeetje zeg, heeft je vrouw op haar oude dag nog leren lezen of ben je inmiddels getrouwt met iemand die kan lezen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Misschien gebruikt ze wel de hogedrukreiniger om het hardnekkige vuil te verwijderen .
        Ba neen, ze stopt ze gewoon in de vaatwasser.
        Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
          Als je geen vlekjes of strepen op je foto's ziet, waarom zou je je sensor dan (laten) reinigen ?

Ik heb mijn lesje al geleerd op dat vlak (toestel van 10 maand oud zelf onherroepelijk beschadigd na het lezen dat 'je het gemakkelijk zelf kan').
          Je kunt het ook zelf doen, ik heb het een paar keer gedaan. Maar dan WEL met de juiste materialen en vloeistof (zeker geen lenzenvloeistof!) en met beleid....veeeeel beleid!

Comment

Working...
          X