Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's maken bij disco verlichting

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto's maken bij disco verlichting

hallo beste bd's.
    ik ben nu ongeveer een maand bezig met mijn canon 50d.(17/85 en 70/300 canon)
    heb er al heel wat foto's mee gemaakt.en ben zeer tevreden.
    nu mijn dochtertje dit wiekend gaat optreden (dansen)in een sporthal met disco verlichting,vraag ik mij af hoe ik dit het beste aanpak.ik heb hier al heel wat gelezen op het forum.er word gezegd dat ik met flitser moet werken,andere zeggen dan weer zonder flitser maar met hoge iso....
    toch nog even zeggen dat ik een flitser bezit type 430exll.ik kan voor het wiekend nog een lens lenen van canon 24/70 f2.8
    is er iemand die me een beetje opweg kan helpen?zou graag dit jaar eens mooie foto's willen maken van mijn dochtertje.
    alvast bedankt voor de reactie's

Re: Foto's maken bij disco verlichting

volgende artikel heeft je ieder geval al de basis principes van belichting. (Diafragma, sluitertijd & ISO)

Tevens vindt je op deze site erg interessante artikelen die je verder kunnen helpen je techniek te verbeteren.

Comment

alvast bedankt voor de hulp
      ik heb deze site al bij mijn favoriete staan en al meermaals doorgelezen.
      zeer interessant.
      graag nog meer reacties.
      groeten.

Comment

Met kennis van de belichtigsdriehoek moet je al heel ver kunnen komen. Wij kunnen je immers niet zo even zeggen zet diafragma sluitertijd iso op die stand en je hebt een perfecte foto. Dit is in alle situaties verschillend, afhankelijk van hoeveelheid licht, afstand tot het object etc etc

Indien je een flitser mag gebruiken en je weet deze te gebruiken dan is dat een goede optie (indien niet te ver van het object). Of licht sterke objectief of ISO verhogen. Deze heb je alle reeds benoemd

Comment

Working...
        X