Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Software update canon eos20d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Software update canon eos20d

    Beste allen,

    Even een outdated vraagje .

    Na jaren gewerkt te hebben met mijn Canon 20d heb ik circa twee jaar geleden besloten over te stappen op een FF.

    Gevolg de 20d belandde in de kast en begon van dan af stof te happen.
    Nu is er iemand geïnteresseerd in deze cam (als beginner) en zou ik hem in orde willen stellen (vooral de software updates doorvoeren).
    Op deze cam staat nog steeds de software versie 1.0.2 .

    De laatste softwareversie die ik op het net heb gevonden is 2.0.3.

    Nu komt de vraag. Kan ik van versie 1.0.2 onmiddellijk 2.0.3 installeren of moet ik alle tussentijdse updates ook installeren ? En zo ja, kan ik deze tussentijdse updates uberhaupt nog wel ergens vinden ?

    Thx for all help

    Liriuske
    Liriuske

    Wijze raad doet wonderen !

  • #2
    Re: Software update canon eos20d

    Je kan altijd meteen naar de nieuwste firmware, maar als die camera prima werkt met de eerste firmware, waarom zou je er dan de nieuwste op willen zetten?
    Ik heb bij mijn 20D nooit een update gedaan, omdat er toch niets bijzat waardoor de beelden beter zouden worden.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Software update canon eos20d

      Thx black bandit.

      Ik zou de update doorvoeren omdat de camera nu toch regelmatig "vastloopt" wanneer foto's worden genomen.

      Grt
      Liriuske
      Liriuske

      Wijze raad doet wonderen !

      Comment


      • #4
        Re: Software update canon eos20d

        De kans dat je het probleem met het vastlopen opgelost krijgt met de nieuwe firmware is heel klein. Met de originele firmware heeft mijn 20D nooit problemen gehad, en ik heb daar toch wel heel wat foto's mee gemaakt.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Software update canon eos20d

          Oorspronkelijk geplaatst door Liriuske Bekijk bericht
          Nu komt de vraag. Kan ik van versie 1.0.2 onmiddellijk 2.0.3 installeren of moet ik alle tussentijdse updates ook installeren ?
          Liriuske
          Je kan onmiddellijk de laatste versie installeren, die bevat ook alle vorige updates.
          David Leemans
          Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Software update canon eos20d

            Thx voor alle reply's.
            Black Bandit : Misschien wordt het probleem niet opgelost, maar vermoedelijk zal het er ook niet slechter door worden. Dus denk ik dat ik het er toch op waag.

            Liriuske
            Liriuske

            Wijze raad doet wonderen !

            Comment


            • #7
              Re: Software update canon eos20d

              Liriuske,

              Hou je ons op de hoogte van het resultaat van je update? Want ik heb hier ook nog een 20D liggen die nooit geüpdatet is.

              mvg,

              Luc

              Oorspronkelijk geplaatst door Liriuske Bekijk bericht
              Thx voor alle reply's.
              Black Bandit : Misschien wordt het probleem niet opgelost, maar vermoedelijk zal het er ook niet slechter door worden. Dus denk ik dat ik het er toch op waag.

              Liriuske

              Comment


              • #8
                Re: Software update canon eos20d

                Hier ook nog een 20D (als back-up toestel) 120 000 clicks, nooit update, nooit vastgelopen...

                Grtz, D.

                Comment


                • #9
                  Re: Software update canon eos20d

                  Update geïnstalleerd en blijkt goed te werken. Updaten verliep makkelijk en vlekkeloos .
                  Ga nu wel niet uitgebreid testen maar op het eerste zicht alles ok.

                  Cam gaat nu gebruik worden door iemand anders. Moesten er toch problemen komen dan laat ik het jullie weten.
                  Liriuske

                  Wijze raad doet wonderen !

                  Comment

                  Working...
                  X