Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk rugback tas voor canera is praktisch?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by roadrunner
    Hombre,stuur eens een mailtje naar Jochen.Die heeft z'n Lowepro gekocht te Edegem bij De Greef (kan er iets naast zijn met de naam maar het was zoiets ongeveer).

Daar heeft men een ruime keuze en zeer goede prijzen.En vanuit onze streek ben je er erg snel (snelweg op,Wommelgem eraf en snelweg terug onderdoor en rechtdoor langs luchthaven Deurne en na een rood licht of drie verder naar links en je bent in Edegem.)

Klopt Roadrunner: "De Greef". De Trim Trekker stond 209€ in de AS Adventure, en ik kreeg hem bij De Greef voor 145€ (!). Wel vermeldden dat je van BelgiumDigital bent!

Voor de originele tip moeten we GiantPat bedanken; hij ging al meermaals bij De Greef voor z'n spullen.
    http://www.theafricabug.com

Comment

hebben die ook een website of mailadres ?

mark

Comment

De meeste "kleinere" fotozaken kunnen competitieve prijzen op Lowepro bieden, veel goedkoper dan As Adventure en zelfs de grotere Duitse webshops, ik heb een Nova gekocht bij een fotozaak en die was 20% goedkoper dan Duitsland. Het enige nadeel is dat er dikwijls geen voorraad voorhanden is zodat je vanuit een cataloog moet kiezen, eerst eens bij AS langsgaan kan ook
        Mark (300D)

Comment

Originally posted by Cyrox
          De meeste "kleinere" fotozaken kunnen competitieve prijzen op Lowepro bieden, veel goedkoper dan As Adventure en zelfs de grotere Duitse webshops, ik heb een Nova gekocht bij een fotozaak en die was 20% goedkoper dan Duitsland. Het enige nadeel is dat er dikwijls geen voorraad voorhanden is zodat je vanuit een cataloog moet kiezen, eerst eens bij AS langsgaan kan ook
          Inderdaad!

Maar De Greef is weldegelijk héél snel ...snel om zijn prijzen wat bij te stellen als je het BD-woord laat vallen, en snel in levering.

De lage prijs kon ik nergens evenaren...
          http://www.theafricabug.com

Comment

..En iemand ervaaring met heuptassen, want als je al een rugzak op je rug hebt die vol zit met kleding etc ...

Dank u wel.

Comment

Steek je kleren in een tas een koop dan een rugzak voor je fototoestel
              Nu to-the-point: ik heb er geen enkele ervaring mee
              Originally posted by Abysmo6
              ..En iemand ervaaring met heuptassen, want als je al een rugzak op je rug hebt die vol zit met kleding etc ...

Comment

Originally posted by The_End

LOLLLL
                Ik neem je gewoon mee om mijn bagage te dragen
                Dank u wel.

Comment

Ik heb precies last van mijn rug... Ik mag niks meer doen van de dokter...
                  Originally posted by The_End

LOLLLL
                  Ik neem je gewoon mee om mijn bagage te dragen

Comment

Working...
                  X