We zouden er graag eentje van +/- 300€ kopen. Wat zijn de aanraders hierin. We maken de stap van een spiegelreflex van 10Mp naar een bridge, omdat we het eigenlijk omslachtig vinden om lenzen te switchen en alles altijd te moeten meesleuren. We zouden wel graag nog foto's van hoge kwaliteit willen...
Iemand enig idee wat het beste is dat momenteel beschikbaar is in de winkels (Mediamarkt bv)
We zijn zelf nogal Lumix fans... Iemand ervaring met de Lumix DMC-FZ38 ?
Ik lees ook dat fujifilm erg leuke modellen heeft? Welke zijn hier de beste?
De Nikon Coolpix L110 Spreekt ons dan qua looks weer erg aan... Iemand verhalen hierover?
Iemand anders goeie ervaringen met bridge modellen van Olympus,sony,Casio, pentax, Nikon, ... ?
Het is wel een vereiste dat het een oplaadbare batterij is...
Je merkt misschien dat we door de bomen het bos niet meer zien, en daarom vraag ik jullie raad !
Iemand enig idee wat het beste is dat momenteel beschikbaar is in de winkels (Mediamarkt bv)
We zijn zelf nogal Lumix fans... Iemand ervaring met de Lumix DMC-FZ38 ?
Ik lees ook dat fujifilm erg leuke modellen heeft? Welke zijn hier de beste?
De Nikon Coolpix L110 Spreekt ons dan qua looks weer erg aan... Iemand verhalen hierover?
Iemand anders goeie ervaringen met bridge modellen van Olympus,sony,Casio, pentax, Nikon, ... ?
Het is wel een vereiste dat het een oplaadbare batterij is...
Je merkt misschien dat we door de bomen het bos niet meer zien, en daarom vraag ik jullie raad !
Comment