Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsschatting D5000 + objectieven.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijsschatting D5000 + objectieven.

Hoi,

ik vraag me af wat ik nog zou mogen vragen voor m'n D5000 met 18-105 kitlens.
    Ze zijn beiden bijna een jaar oud en in zeer goede staat. (alle kabeltjes enz. zijn aanwezig) => nieuwprijs konijnenberg = 655 euro.
    Ik heb ook nog een 70-300 VR van Nikon die enkele maanden oud is en ook in uitmuntende staat. Die verkoop ik er misschien ook bij. =< nieuwprijs konijnenberg = 436 euro.

Ik vraag dit omdat ik niks, maar dan ook niks ken van de prijzen op de 2 de hands markt.
    En ik zou ze aan een EERLIJKE prijs willen verkopen.

Misschien geen vraag die ik hier mag plaatsen maar ik weet niet waar ik ze wel kwijt kan.

Mvg,

Roel.

Re: Prijsschatting D5000 + objectieven.

Dat is een moeilijke waar ik hier al veel over gelezen heb In de 2dehands prijzen zit ook weinig logica
    Persoonlijk zou ik los van wat je zelf betaalde, kijken naar de goedkoopste prijs om hetzelfde nu aan te schaffen en/of de gemiddelde prijs voor het lagere model en je daar op oriënteren... zo kun je potentiële kopers van een D3000 over de streep trekken.

In de veronderstelling dat alles, incl. verpakking in perfecte staat is natuurlijk - ook de nog doorlopende garantie speelt een rol.

Ik zou in deze prijsklasse alleszins met plezier tot 25% meer betalen als ik het eigenhandig kan afhalen in de winkel.
    Sony α450[/B] ~ 50 F1.4 ~ 85 F2.8 ~ 16-80 F3.5-4.5 ZA ~ 70-300 F4.5-5.6 G ~ Minolta 70-210 F3.5-4.5 | HVL-F20AM ~ HVL-F58AM | FDA-ME1AM ~ STP-GB1AM ~ MC protector VF-62MPAM ~ e.a. te koop

Comment

Working...
    X