Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik heb een nikon d90

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ik heb een nikon d90

hallo vrienden ik heb vandaag een nikon d90 gekocht met lens 18-105
    nu nog kijken voor een goede telelens erbij .
    nu kan ik beginnen alle tips zijn welkom ik ben een beginneling en weet er niks van .indien er personen zijn in regio brugge die mij willen helpen de eerste stap zetten graag hoor.
    voor mij is het in bijzonder voor het fotograferen van mijn honden in de sport en landschappen.
    Last edited by LesC; 29 mei 2010, 11:55. Reden: typo verbeterd
    nikon D90 nikon 18-105-3.5-5.6G,

Re: ik heb een nikon d90

Voor landschappen is de 18-105 geschikt en als dit je eerste SLR is, zou ik nog een tijdje wachten met een tele en eerst de camera eens goed leren kennen, maar een Nikkor 70-300 VR is een heel goede.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Grappig, vandaag net dezelfde combinatie gekocht als vervanging van mijn goede oude D50 (waar ik btw héél erg tevreden over was). De planning was om hem in de loop van de volgende maanden te kopen maar voor 699 EUR (589 EUR voor de body alleen) kon ik hem toch niet laten staan in de Mediamarkt (Breda).

Ik verwacht erg veel van de ruis prestaties, één van de zwakke kanten van de D50..

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
      maar een Nikkor 70-300 VR is een heel goede.
      Inderdaad, heb de 70-300 VR en voor mij perfecte prijs/kwaliteit.

Mijn tip: véééééél foto's trekken en alles uitproberen. Veel plezier met je aankoop!!
      Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

Comment

Tip 1. Lees de handleiding bij je camera door
        Tip 2. www.digitalefotografietips.nl

Have fun!
        Telezoom zou ik pas kopen als je de camera door en door kent, dan is de 70-300VRII volgens mij de beste keuze
        Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
        My flickr My site

Comment

Doe tip 1 met de camera erbij, dan dingen doen en kijken wat er gebeurd.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renaat Bekijk bericht
            Ik verwacht erg veel van de ruis prestaties, één van de zwakke kanten van de D50..
            D50 slecht met ruis??? Hoe..waar?De mijne toch niet ze.
            Marc

Nikon D50 + Nikkor AF-S DX 18-70mm f3.5-4.5 ED + Tamron 70-300+1GB SD card

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spotterke Bekijk bericht
              D50 slecht met ruis??? Hoe..waar?De mijne toch niet ze.
              Bij ISO 200 niet nee... 400 gaat nog maar vanaf 800..
              Nikon D8x - Nikkor 12-1000 F1.4 en twee medewerkers om alles te dragen

Comment

Welkom
                alle tips zijn welkom
                foto's maken, lezen over fotografie, nog 's foto's maken, foto's hier plaatsen, nog 's foto's maken, lezen wat andere zeggen over jouw foto's, nog's foto's maken... etc... etc...

Moet trouwens een goeie dag geweest zijn voor Nikon want raad 's wat ik gekocht heb op 29 mei? echt waar niet gelogen!!!!!
                Nikon D90 - Nikor 18-105 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door renaat Bekijk bericht
                  Bij ISO 200 niet nee... 400 gaat nog maar vanaf 800..
                  inderdaad niet om aan te zien......maar waarom ziet deze erop 1600 iso er wel goed uit?

Comment

Working...
                  X