Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pas begonnen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• pas begonnen

hallo vrienden. ik ben hier nieuw en nog niet op de hoogte van fotograferen. welk toestel en lens zouden jullie mij aanraden.
    ik zie hier veel praten over een eos 500d ,550d ,7d ,50d .maar er staan veel 400d en 450 d te koop. is dat een goed toestel of niet .
    ik moet nog veel leren maar zou dan liever een toestel hebben dat ik zeg ik kan er wel enkele jaren mee weg . voor mij is het voor het foto graferen van hondensport waar ik zelf ook aan deelneem met twee bouviers. en ook landschappen en bloemen . wat raden jullie aan . ik wil er ongeveer 700a800 euro aan besteden min of meer is het wat meer als het maar goed is.
    alvast bedankt voor de raad.
    Last edited by cazan; 24 mei 2010, 09:05.
    nikon D90 nikon 18-105-3.5-5.6G,

Re: pas begonnen

Met een 450D kan je perfect beginnen, neem daar een 55-250 IS bij voor de hondensport en een 18-55 IS voor landschappen, en je hebt een goeie beginnersset.
    Of je dat voor 800€ gaat vinden ? Dat denk ik wel, want een nieuwe set in 500D met de vermelde lenzen komt op 830€ op dit moment, en dat is dan met garantie.

Comment

Re: pas begonnen

Gezien je budget vallen de 550D/50D en 7D eigenlijk al af. Het bovenstaande advies kan ik alleen beamen. De 450D met 18-55IS (als kitlens) en als Telezoom de 55-250IS. Dan heb je al een heerlijke starters combi. (waarmenig geen jaloers op is)

Houdt er ook rekening mee dat een tas en extra accu ook erg handig zijn om er bij te kopen.

Comment

Working...
      X