Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsbepaling 40D en accesoires

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijsbepaling 40D en accesoires

Hey iedereen,

Ik ben van plan te upgraden naar een 5D mkII dus verkoop ik mijn 40D en accesoires.
    Het gaat om de 40D, 18-55mm IS II, 55-250mm (beide met zonnekap), een extra batterij, een B+W ND filter die past op beide objectieven en draadontspanner.

Nu heb ik eigenlijk geen idee wat een eerlijke prijs is voor gans de set, vandaar dat ik graag enkele meningen had gekregen.

Mensen die interesse hebben kunnen reageren via de post die ik bij "aangeboden" plaats.

Maar graag wat advies voor ik er een prijs bij zet.

Alvast bedankt.

Mvg,
    Peter

Re: Prijsbepaling 40D en accesoires

misc hien zo'n +/- 650 euro voor de 40D met de 2 lenzen !

Oorspronkelijk geplaatst door pee_1207 Bekijk bericht
    Hey iedereen,

Ik ben van plan te upgraden naar een 5D mkII dus verkoop ik mijn 40D en accesoires.
    Het gaat om de 40D, 18-55mm IS II, 55-250mm (beide met zonnekap), een extra batterij, een B+W ND filter die past op beide objectieven en draadontspanner.

Nu heb ik eigenlijk geen idee wat een eerlijke prijs is voor gans de set, vandaar dat ik graag enkele meningen had gekregen.

Mensen die interesse hebben kunnen reageren via de post die ik bij "aangeboden" plaats.

Maar graag wat advies voor ik er een prijs bij zet.

Alvast bedankt.

Mvg,
    Peter
    ik streef naar goeie fotokes
    Canon 7D en Canon glas

Comment

40D +/- 400 euro
      18-55 +/- 50 euro
      55-250 +/- 150 euro

totaalprijs ongeveer een 600 euro is zeker haalbaar
      Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
      Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

OK jongens bedankt,

daar had ik toch een beetje op gehoopt aangezien hij nog prima in orde is en alles werkt zoals het hoort.

Mvg,
        Peter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
          40D +/- 400 euro
          Dit lijkt me toch aan de hoge kant. Een nieuwe 50D boddy staat nu voor 699 bij Konijn. Het lijkt me dat je dan flink moet zoeken naar iemand die 400 wil betalen voor een tweedehands 40D. Spijtig, maar 'verouderde' modellen verliezen snel hun waarde. Daarom zou ik persoonlijk denk ik de lenzen verkopen en de body aanhouden als back-up.
          http://www.flickr.com/photos/rouwkema/

http://rouwkema.smugmug.com/

Comment

Tene Quod Bene ... en dan verkoop je je 40D !?!?

Gurdy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rouwkema Bekijk bericht
              Dit lijkt me toch aan de hoge kant. Een nieuwe 50D boddy staat nu voor 699 bij Konijn. Het lijkt me dat je dan flink moet zoeken naar iemand die 400 wil betalen voor een tweedehands 40D. Spijtig, maar 'verouderde' modellen verliezen snel hun waarde. Daarom zou ik persoonlijk denk ik de lenzen verkopen en de body aanhouden als back-up.
              Ik heb vorige maand voor iemand anders naar een 40D gezocht en 400euro was het allergoedkoopste en meteen weg, 450€ is de gangbare prijs.

Comment

Working...
              X