Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beestjescamera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beestjescamera

Heb de 7D nu in combinatie met de 100mm macrolens van Canon (f 2,8) en deze combo bevalt me prima
    De andere lenzen zullen wel volgen als de motor de deur uit is. Nu in het macrobiotoop het toestel leren kennen en vooral veel oefenen en uitproberen.

Grtz,
    K.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
      Heb de 7D nu in combinatie met de 100mm macrolens van Canon (f 2,8) en deze combo bevalt me prima
      De andere lenzen zullen wel volgen als de motor de deur uit is. Nu in het macrobiotoop het toestel leren kennen en vooral veel oefenen en uitproberen.

Grtz,
      K.
      Wandel maar eens geconcentreerd rond in je eigen tuin. Je zou verschieten hoeveel macro mogelijkheden je vind als je er op let.

Comment

En als de beestjes hier op zijn zit ik nog altijd vlak bij bos, heide en Netedijken. Zal niet snel zonder vallen

Heb ondertussen de macrolens terug binnen gedaan en de Canon 100mm f 2,8 L IS besteld. Gezien het feit dat ik er al een keer mee door het natte bos getrokken ben ga ik toch maar voor de duurdere water - en stofbestendige versie gaan.
        Moet zeggen dat ze bij Konijnenberg wel een goede service geven door 7 dagen ruiltijd te voorzien. Heb hier al 2 keer gebruik van gemaakt zonder problemen
        Hopelijk komt de nieuwe lens snel binnen want ik mis de macromogelijkheden al.

Voor het gewone werk ga ik de Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM aanschaffen denk ik. Iemand ervaring met deze lens toevallig?

Grtz,
        Kurt

Comment

Dat is wettelijk verplicht die 7 dagen ruiltijd.

Leuke set up om mee te beginnen, wel een beetje overkill vind ik persoonlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
            Dat is wettelijk verplicht die 7 dagen ruiltijd.

Leuke set up om mee te beginnen, wel een beetje overkill vind ik persoonlijk.
            Ok, dan is het een wettelijk verplichte goede service

Voor iemand als ik is dit misschien een beetje (of heel wat?) overkill om mee aan te vangen. Maar dat hoef ik aan niemand te verantwoorden denk ik
            Tegen de limieten van dit toestel zal ik niet snel (of nooit) aanlopen en deze zal dan wel dienst doen tot hij stuk is (of tot ik er op uitgekeken moest geraken)
            Van zo gauw ik mijn lenzen heb hoop ik snel te kunnen laten zien dat het geen weggesmeten geld geweest is.
            En hey, het is een hobby hé. En vermits deze iets minder gevaarlijk is dan mijn vorige hobby heb ik alle support achter mij van thuis uit

Even terug naar die wettelijke ruilperiode: staat daar geen limiet of beperking op? Ik zeg niet dat je daar misbruik van moet maken, maar zo kan je toch zien of het soort lens dat je wou aanschaffen de juiste is of niet zonder financieel risico.

Grtz,
            K.

Comment

Working...
            X