Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coolpix3100

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Coolpix3100

Goede morgen. Ik kocht laatst een Coolpix3100. Na het plaatsen van nieuwe oplaadbare batterijen schakelt het toestel soms vanzelf uit, na herhaaldelijk proberen lukt het dan toch voor de rest van de levensduur van de batterijen. Er is een melding dat de batterijen zouden leeg zijn. Tweede feit is dat ik een nieuwe 256MB card niet meer leesbaar krijg sinds de laatste verbinding met mijn pc. Zijn er mensen die dit ook ondervinden of oplossingen kennen voor deze problemen ? Vriendelijke groeten, Frank.
    frank.pfaffle@pandora.be

Hallo,

In je post vermeld je niet welke batterijen je gebruikt, digitale toestelen vreten energie, het gebruik van goede en krachtge oplaadbare cellen is dus nodig. Geen Nica'ds maar NimH batterijen van bijvoorbeeld 1800 of meer mAh.
    Ik zou proberen met vers geladen batterijen je kaart is te formateren in het toestel. Dit zou normaal een oplossing moeten bieden aan het probleem.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Hallo,

Er stond een tijd geleden iets van een verkeerde aanduiding van de batterij op www.nikon.be

Groetjes,
      Rutger
      Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

Comment

Working...
      X