Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoektocht Compact camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zoektocht Compact camera

Hallo,

ik ben voor een trektocht op zoek naar een compacte camera.
    Heb wel een spiegelreflex, maar de plaats in mijn rugzak is héél beperkt en ook het gewicht natuurlijk.
    Daarom ben ik op zoek naar een andere compacte camera. Hij moet dus dienen om 3 dagen door de natuur te trekken en om zowel landschaps als foto´s van dieren te nemen.
    Zal dus veel zoom nodig hebben en een batterij die lang meegaat, want zal al die tijd niet de mogelijkheid hebben om op te laden...

Iemand ideeën of voorstellen voor een geschikte camera?
    Canon EOS 350D

Re: Zoektocht Compact camera

Panasonic Lumix TZ7?
    http://users.telenet.be/patric/

Comment

Ja, inderdaad, de TZ7. 'k Heb die nu een weekje in mijn bezit. Echt een prachtmachientje. Hele mooie foto's. 't Is wel aanpassen met die 25mm. Voor de rest moet ik het nog een beetje gewoon worden.
      De kwaliteit van de filmpjes is enorm goed. Heel leuk meegenomen. 'k Moet nu geen 2 toestellen meer meesleuren op vakantie.

elo

Comment

Oké de TZ7 is inderdaad een zeer goede compact alleen de binnenhuisfoto's vallen dik tegen vind ik....dan is mijn Ixus van canon beter.

grtz Templar
        D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
        Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Als je een compact camera wil, dan moet je echt wel kiezen tussen zoom en goede 'weinig-licht' eigenschappen. Ik denk dat momenteel de S90 en de TZ7 min of meer de beste keuzes zijn.
          http://users.telenet.be/patric/

Comment

Op trektocht zal je waarschijnlijk niet veel binnenzitten hé, dus ik denk de voorgestelde toestellen ruimschoots aan je wensen zullen voldoen!
            Nikon D5000 - AF-S 18-105 - AF-S 70-300 | SonyEricsson W890i

Comment

Working...
            X