Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

    In mijn zoektocht naar een Canon EOS 7D kwam ik via het net op de site van comedigital.com terecht. Daar staan een EOS 7D body te koop voor 568 euro. Deze prijs is niet normaal. Dus ik op zoek naar topics omtrent comedigital.com en op http://exposedscammers.wordpress.com.../#comment-1060 vond ik een hoop klachten en waarschuwingen. Zo veranderd deze Chinese firma steeds van bank. Of leveren ze niet na betaling.
    Ze verkopen ook I-pod's,Mac books en van Apple weet ik dat ze overal nogal dezelfde prijzen hanteren. Een Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM Telephoto Zoom Lens was te koop voor 399 euro enz... Ze accepteren ook geen Paypal, wat toch vreemd is voor een internet verkoper.
    Ik dacht eerst eens een kleinigheidje te bestellen, om eens te zien wat er zou gebeuren maar gelukkig vond ik daarvoor nog enkele andere sites waar men waarschuwde voor bestellingen bij deze firma.
    Ik bestel dus niets en ga maar wat verder zoeken naar een schappelijk geprijsde EOS 7D.

  • #2
    Re: Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

    Allemaal zever , man ! KOPEN, dit is de deal van je leven !!!
    Gurdy

    Comment


    • #3
      Re: Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

      Bestel er ook eentje voor mij aub. Ik betaal je wel als ik hem ontvang.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #4
        Re: Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

        "if it sounds too good to be true ... it usually is !"

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

          De naam van de site zegt al genoeg: comedigital.com of vrij vertaald:
          comedi(e) getal (be-)dot (k)com.


          Grtz, RF


          Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

          Comment


          • #6
            Re: Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

            geld overmaken naar deze lui = geen camera krijgen...

            Comment


            • #7
              Re: Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

              Heb ook onlangs op Ebay een "goedkope" 2de hands 50d zien staan.
              Verkoper wil echter niet gewoon overhandigen tegen betaling, hij wil absoluut enkel opsturen na betaling !!!!
              Dan rinkelen er 10 bellen bij mij, ook dit IS of KAN een lepe truc zijn.
              Een gewaarschuwd mens.....

              Comment


              • #8
                Re: Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

                Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
                Heb ook onlangs op Ebay een "goedkope" 2de hands 50d zien staan.
                Verkoper wil echter niet gewoon overhandigen tegen betaling, hij wil absoluut enkel opsturen na betaling !!!!
                Dan rinkelen er 10 bellen bij mij, ook dit IS of KAN een lepe truc zijn.
                Een gewaarschuwd mens.....
                Heeft die nog een 100% waardering?
                En zelfs, als ik zo'n antwoord zou krijgen kon hij de hoogste boom in want je mag er zeker van zijn dat er iets niet klopt.
                Je bent al een tijdje op zoek naar een 50D heb ik gezien, een goede raad, heb geduld en koop niet te snel.
                En vooral koop niets zonder gezien en geprobeerd te hebben.

                Grtz, RF


                Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                Comment


                • #9
                  Re: Canon EOS 7D nieuw voor 568 euro?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Je bent al een tijdje op zoek naar een 50D heb ik gezien, een goede raad, heb geduld en koop niet te snel.
                  Grtz, RF
                  Ga ik zeker niet doen. Nieuwprijs van de door mij geambieerde combinatie 50d + 17-55 2.8 is sedert mijn zoektocht (paar maanden) reeds 100 euro gezakt.
                  Je kunt natuurlijk niet blijven wachten...
                  En in 2de hands zie ik het bijna niet meer zitten : ofwel vertrouw ik het niet, ofwel vragen ze bijna nieuwprijzen.
                  Groetjes

                  Comment

                  Working...
                  X