Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste DSLR
Collapse
X
-
-
Re: Eerste DSLR
a550, vanwege het feit dat ik een fototoestel verkies voor de foto's en een aparte goeie filmcamera heb, en omdat ik ingebouwde beeldstabilisatie en het voordeel daarvan bij om het even welke lens ondertussen zo gewoon ben dat ik het eigenlijk niet meer wil missen."If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk berichtAls je de specs bekeken hebt en beide geprobeerd, dan weet je wat de voornaamste verschillen zijn. Niemand zal de keuze in jouw plaats kunnen maken. Ik weet wat ik zou kiezen...
Wil je film, wil je HDR, wil je de beste liveview, wil je sport en veel fps, wil je een of andere speficieke lens... ?
Hoe dan ook, aan beide beleef je gegarandeerd heel wat plezier.Nikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR
Comment
-
Als je HDR vermeldt als eerste van de onderwerpen waarin je geďnteresseerd bent, en er ook nog sport en landschap aan toevoegt, dan denk ik dat je met een a550 in elk geval goed zit. Je hebt je resolutie op de sensor voor landschap, je hebt een handige HDR-functie, je hebt 5 fps voor sport. Daarnaast is er nu ook een vrij goedkope en heel goeie Sony 30/2.8 macrolens op de markt die wat close-ups betreft toch wel e.e.a. kan. En voor op reis, tja, dat kan elke body aan. Het hangt er maar van af hoeveel lenzen je mee wil nemen. Een extra Sony of Sigma 18-250 is perfect voor dat doel.Last edited by K-2; 26 april 2010, 09:31."If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk berichtAls je HDR vermeld als eerste van de onderwerpen waarin je geďnteresseerd bent, en er ook nog sport en landschap aan toevoegt, dan denk ik dat je met een a550 in elk geval goed zit. Je hebt je resolutie op de sensor voor landschap, je hebt een handige HDR-functie, je hebt 5 fps voor sport. Daarnaast is er nu ook een vrij goedkope en heel goeie Sony 30/2.8 macrolens op de markt die wat close-ups betreft toch wel e.e.a. kan. En voor op reis, tja, dat kan elke body aan. Het hangt er maar van af hoeveel lenzen je mee wil nemen. Een extra Sony of Sigma 18-250 is perfect voor dat doel.
Nuja hoe langer je over enkele modellen, hoe meer er bijkomen en hoe moeilijker het wordt he, zal wel nog paar nachtjes over gaanNikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jones87 Bekijk berichtNuja hoe langer je over enkele modellen, hoe meer er bijkomen en hoe moeilijker het wordt he, zal wel nog paar nachtjes over gaan
Morgen nog maar eens naar Saturn gaan om een paar toestellen vast te nemen,misschien kom ik er zo uit,degene die goed in de hand ligt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door h999 Bekijk berichtLangs hier ook,ben vandaag eens naar die beurs geweest in Geel,wel intressant maar niet echt veel toestellen,lenzen in overvloed.
Morgen nog maar eens naar Saturn gaan om een paar toestellen vast te nemen,misschien kom ik er zo uit,degene die goed in de hand ligt.Nikon D90 + AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR
Comment
Comment